Skip to main content

Geen internet thuis

  • 5 July 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Ik wil graag geholpen worden in plaats van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Belachelijk hoe het loopt. 

Al 2 weken geen internet, de monteur van Guideon is geweest en gaf aan dat dit niet bij Odido lag. Service ticket aangemaakt en wachtende op Delta? voor een monteur van het glasvezel internet. Ondertussen al weer 1,5 week verder en nog steeds geen bericht. “Het ligt echt bij Delta meneer”.. 

Ook goed, Delta gebeld en die weten van niks. Kunnen niks zien want ik ben geen klant bij hen. Terugverwezen naar Odido. 

In plaats van lekker te wijzen naar elkaar, probeer het probleem eens op te lossen… 

Odido zegt het ligt bij de netwerkbeheerder, netwerkbeheerder weet van niks het ligt bij Odido. 

 

 

Media converter van Delta werkt niet, glasvezel internet komt niet binnen. Maar Delta weet van niks en kan niks omdat ik geen klant bij ze ben. Maar dan mag je als Odido zijnde er wel een beetje druk achter zetten, want dit duurt gewoon te lang. 

Sinds afname Odido loopt het al stroef, valt de verbinding regelmatig weg of is die instabiel. Soms wel verbonden maar doet het niks. Iemand die een betere optie heeft?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mbengelbertink ik wil ook niks liever dan dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Voor wat ik weet, gaat het inderdaad wat moeizamer met Delta als netwerkbeheerder en verloopt het niet zo snel als gehoopt. Wat ik in de laatste update terugzie, is dat de order is stukgelopen daar en dat dit opnieuw in het systeem moet worden gezet. Zelf is mij ook niet duidelijk of dit aan onze kant moet gebeuren of bij Delta. Ik heb in ieder geval hier om duidelijkheid gevraagd in het ticket en of dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Hopelijk gaat dit voor schot in de zaak zorgen!

Hi @mbengelbertink ik wil ook niks liever dan dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Voor wat ik weet, gaat het inderdaad wat moeizamer met Delta als netwerkbeheerder en verloopt het niet zo snel als gehoopt. Wat ik in de laatste update terugzie, is dat de order is stukgelopen daar en dat dit opnieuw in het systeem moet worden gezet. Zelf is mij ook niet duidelijk of dit aan onze kant moet gebeuren of bij Delta. Ik heb in ieder geval hier om duidelijkheid gevraagd in het ticket en of dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Hopelijk gaat dit voor schot in de zaak zorgen!

Graag een update. Schiet niet op dit.

Wij kunnen net zo goed naar Delta overstappen als zij toch de netwerkbeheerder zijn, scheelt weer een tussenpartij.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @mbengelbertink, ik heb direct je gegevens erbij gepakt! Ik zou je graag een ander antwoord willen geven, maar het is nog in behandeling bij de externe netwerkbeheerder. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer