Sinds vanochtend geen internet en een rood internetlampje op mijn modem. Alles gereset op aanwijzing van de helpdesk maar geen resultaat.
moet ik nu echt dagen wachten op een monteur om dit ik te lossen?
Hi
Monteur is geweest en heeft alles nagelopen en is onverrichterzake weer vertrokken en een bon voor T-Mobile aangemaakt. Nadat ik zelf ‘avonds wat met de dipswitches op de mediaconverter heb zitten pielen. Heb deze ingesteld zoals hier op het forum is uitgelegd 3 en 4 aan. Vervolgens opstarten en ja verbinding. GROENNNN
onderussen heeft T-mobile een glasvezelinternet gestuurd. Omdat de verbinding toch weer regelmatig wegvalt. Glasvezel monteur is geweest en heeft de verbinding getest en goed bevonden. Hij geeft aan dat waarschijnlijk de mediaconverter vervangen moet worden. Omdat deze in combi met de Zyxel niet goed zou werken. ???
volgende week weer een Guidion monteur over de vloer.
Fijne kerstdagen voor allen hier op dit forum
Hoi
Desondanks wil ik ook jou een mooie kerst toewensen!
28/12 update. Guidion monteur is geweest en heeft de mediaconverter vervangen. Sinds die tijd alweer 3x internet verbinding onderuit gegaan. En geen TV beeld meer (freeze).
Nu zit ik even terug te kijken op 13/12 zijn mijn problemen begonnen. En de week ervoor zijn er werkzaamheden uitgevoerd hiervan heb ik deze e-mail gehad. Sindsdien zijn de problemen begonnen.
”We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende week onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van 7 december op 8 december en mogelijk ook in de nacht van 11 op 12 december.”
Hi
Bedankt voor je moeite. Ik heb er tijdelijk even een eigen router aan gehangen. En dat werkt voorlopig goed!
Hi
Bedankt voor je moeite. Ik heb er tijdelijk even een eigen router aan gehangen. En dat werkt voorlopig goed!
Hi
Het Zyxel modem is hoogstwaarschijnlijk het probleem. Sinds een week met m’n eigen modem geen problemen meer. Dus ik laat het hier even bij.
Dit topic kan wat mij betreft gesloten worden. Iedereen bedankt voor de reacties.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.