Geen intermet verbinding sinds 12-11. De storing zou verholpen zijn en wordt hier weinig tot niet geholpen. Er wordt ook nergens informatie gegeven over de oorzaak of de status. Zie dat graag verholpen!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Lay_lila,
Heb je al geprobeerd om het modem even 1 minuut van de stroom te halen en dan weer aan te sluiten ?
Als dat niet werkt hou dan even 30sec de reset knop ingedrukt zodat het modem terugvalt naar zijn standaard instellingen.
Heb je al geprobeerd om het modem even 1 minuut van de stroom te halen en dan weer aan te sluiten ?
Als dat niet werkt hou dan even 30sec de reset knop ingedrukt zodat het modem terugvalt naar zijn standaard instellingen.
Al meerdere malen geprobeerd. Resetten helpt ook niet.
De storing zou verholpen zijn, maar volgens mij klopt dat niet? Heb ook al gebeld en ze konden alleen een melding doorgeven aan de technische dienst, waar ik niks aan heb nu. Zit al 2 dagen zonder internet.
Hi Lay_lila, ik heb je post in het storingstopic zojuist ook beantwoord, we sturen een monteur bij je langs om de verbindingsproblemen te verhelpen!
Bedankt. Ik heb al een afspraak staan mer de monteur
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.