Skip to main content

Hoi, 

Ik heb geen internet sinds vrijdagavond. Het PON-lampje knippert groen (2 keer per seconde), het LOS-lampje is uit. Ik heb de Huawei mediaconverter en de Zyxel T-54 router meerdere keren opnieuw opgestart, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb een klacht ingediend bij de klantenservice (referentienummer is: 64484020). Kunt u alstublieft controleren wanneer het kan worden opgelost?

 

Gr. Anji

Hallo @dutchji 

Binnen 5 werkdagen wordt je ticket in behandeling genomen.

Heb je een (prepaid) simkaart van T-Mobile, Tele2 of Ben? Dan kan je voor nu een voucher krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet.

Bij een knipperende PON kan de verbinding spontaan weer gaan werken als de stoorzender verwijderd is.


Hallo @dutchji 

Binnen 5 werkdagen wordt je ticket in behandeling genomen.

Heb je een (prepaid) simkaart van T-Mobile, Tele2 of Ben? Dan kan je voor nu een voucher krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet.

Bij een knipperende PON kan de verbinding spontaan weer gaan werken als de stoorzender verwijderd is.

5 dagen is prima!

kan ik in de tussentijd 3 vouchers krijgen? Anders is het moeilijk.

Ik heb 2 T-Mobile en 1 Tele 2 sim. Kan ik voor alle 3 een tijdelijke voucher krijgen?


Hi @dutchji, ik heb je direct de vouchercodes toegestuurd in een privébericht!


Reageer