Skip to main content

Geen internet sinds gisteren 12 uur

Sinds gisteren 12 uur ineens geen internet meer. Ik zat lekker thuis te werken en ineens alles weg. Alles herstart, opnieuw aangesloten en reset uitgevoerd. Nu komt er maandag een monteur, maar ik heb het idee dat ik opnieuw hetzelfde probleem heb als 5 maanden geleden en dat ze opnieuw bij Delta iets gewijzigd hebben zodat het nu ook ineens niet meer werkt.
Vandaag om 12 uur was ik ineens mijn internet kwijt. Ik dacht even dat het een dipje was, maar helaas. Gebeld met jullie, maar ook dit keer kon degene aan de telefoon niets vinden. Alles is weer gereset en niets hielp. Zelf moest ze ook alles 3 keer vragen gezien haar systeem ook al niet meewerkte.
Nu is er weer een monteur ingepland.
Ik ben alleen bang dat ik een soortgelijke storing heb zoals zo’n 5 maanden geleden en dat de monteur dus niets kan doen gezien het probleem waarschijnlijk weer bij Delta ligt.

Ik merk wel hoeveel je internet gebruikt nu ik het weer niet heb. Tv-kijken lukt ook al niet.

Uitgelichte reactie

18 mei 2025

Hoi ​@b1angel72, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Ik heb alleen een ander rekeningnummer staan. Zou je de laatste vier cijfers hiervan in je profiel willen plaatsen? Dan kan ik direct nagaan wat ik voor je kan betekenen! 

6 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 18 mei 2025

Hoi ​@b1angel72, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Ik heb alleen een ander rekeningnummer staan. Zou je de laatste vier cijfers hiervan in je profiel willen plaatsen? Dan kan ik direct nagaan wat ik voor je kan betekenen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 18 mei 2025

Hoi ​@Ishana van Odido 

llatste 4 cijfers rekeningnummer stonden er al. Ik was hier alleen vergeten mijn adres aan te passen.

groet,

Angela

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4531 reacties
  • 19 mei 2025

@b1angel72 Hartstikke bedankt voor het aanvullen van jouw community profiel. Ik help je graag verder! 

Ik zie gelukkig dat er vandaag een monteur langskomt. Laat je mij weten hoe dit bezoek is verlopen?

Heb je vragen? Stel ze gerust, ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 19 mei 2025
Teresa van Odido schreef:

@b1angel72 Hartstikke bedankt voor het aanvullen van jouw community profiel. Ik help je graag verder! 

Ik zie gelukkig dat er vandaag een monteur langskomt. Laat je mij weten hoe dit bezoek is verlopen?

Heb je vragen? Stel ze gerust, ik sta voor je klaar! 

De monteur kon zelf niets doen gezien het probleem bij Odido ligt. Iemand bij jullie heeft wijzigingen naar Delta gestuurd die mijn afsluiting veroorzaakt hebben. Bij Delta kan niemand dit wijzigen gezien dit door opdrachten vanuit Odido geblokkeerd wordt. Ik snap niet hoe iemand zomaar wijzigingen door kan voeren op je adres terwijl er niets te wijzigen viel.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 mei 2025

Ik weet niet wat er nu allemaal gedaan wordt, maar ik ontvang nu een sms en mail van Guidion om een afspraak in te plannen. Waarom?

Ik ben al een half jaar klant en Guidion is gisteren geweest en heeft geconstateerd dat er iets in de opdrachten naar Delta iets fout is gegaan.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 21 mei 2025

Bedankt voor de terugkoppeling ​@b1angel72, ik zie inderdaad dat de monteur het heeft doorgezet naar de onderaannemer. Zij zullen dit spoedig voor je oplossen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen