Sinds het afgelopen onderhoud heb ik sinds 1 oktober geen Internet of TV meer. Heb dinsdag ochtend direct de klantenservice gebeld en er zou een ticket geopend worden voor de technische dienst. Het LOS lampje knippert op de Huawei en het Internet bolletje op de T56 is rood.
Het is voor ons vrij zeker dat er gewoon een losgeschoten kabel in de wijkcentrale zit, dit probleem hebben we ook bij KPN vorig jaar gehad na een onderhoudsessie. De kabel schijnt nogal los te zitten in de wijkcentrale en geeft dan ook vaker problemen.
Bij KPN was dit probleem binnen 24 uur opgelost, bij Odido zit ik nu al 6 dagen inclusief het weekend zonder internet. Ons thuisnetwerk maakt gebruik van veel smart apparaten die niet op de mobiele hotspots functioneren. De deurbel doet het o.a. niet, ik kan mijn Server niet bereiken, en de mobiele hotspot vreet voortdurend de batterij leeg van mijn Pixel 7a. IRRITANT!
Het is gewoon absurd dat een storing zo lang duurt, ik kan dan ook helaas Odido hierdoor niet meer aan mijn vrienden of familie adviseren. Wat een gehannes zeg voor zo’n klein probleem. Er word van de ene afdeling naar de andere afdeling een ticket gemaakt, de tickets worden ontzettend traag opgepakt, er is geen terugkoppeling naar de klant en radio stilte waardoor je zelf telkens overal maar weer achteraan moet bellen.
Zo blijkt maar weer dat goedkoop soms gewoon duurkoop is. Als het probleem aan het einde van deze week niet opgelost is stap ik gewoon weer terug over naar KPN dan maar geen klantenvoordeel, vind het hebben van internet belangerijker dan 5 euro korting op me mobiele Data.