Skip to main content

Sinds gistermiddag 16;30 heb ik geen internet meer. Een reset, stroom van de apparatuur af en opstarten in de juiste volgorde heeft helaas niet gewerkt. Nu heb ik telefonisch contact gehad en zou ik binnen 1 werkdag antwoord moeten krijgen. Nu is de werkdag nog niet voorbij. Mijn vriendin heeft deze week zwangerschapsverlof en kan uitgerekend nu geen serie/tv thuis kijken.

Ik maak mij een beetje zorgen of het probleem snel opgelost kan worden. Naar alle waarschijnlijkheid moet er een monteur langs komen. Willen jullie mij z.s.m. informeren?

 

Welkom op onze community! @FMischa 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aankaart. Natuurlijk kijk ik graag met je mee of er al meer bekend is! 

Ik ben meteen gaan kijken, maar vooralsnog kan ik geen update inzien. Wel zie ik dat het ticket in behandeling is bij onze technische dienst. 

Nu wil ik natuurlijk niet dat jullie deze tijd zonder internet zitten, zeker je vriendin niet. Ik stuur je daarom graag een Unlimited voucher code. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze meteen naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Indien je nog vragen hebt of als er nog iets anders is wat ik voor je kan doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Welkom op onze community! @FMischa 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aankaart. Natuurlijk kijk ik graag met je mee of er al meer bekend is! 

Ik ben meteen gaan kijken, maar vooralsnog kan ik geen update inzien. Wel zie ik dat het ticket in behandeling is bij onze technische dienst. 

Nu wil ik natuurlijk niet dat jullie deze tijd zonder internet zitten, zeker je vriendin niet. Ik stuur je daarom graag een Unlimited voucher code. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze meteen naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Indien je nog vragen hebt of als er nog iets anders is wat ik voor je kan doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bedankt voor je reactie Teresa, dat zou heel fijn zijn. Ik heb helaas geen Odido of Ben simkaart. Kan ik deze niet in één van de shops halen om vervolgens gebruik te maken van de voucher?


@FMischa Heel graag gedaan uiteraard. Tuurlijk mag dat! 

Als je mij een foto van de bon met mij deelt in dit topic, vergoed ik de simkaart ook gelijk voor je. Dit bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. 

Ik stuur je gelijk alvast een vouchercode, zodat je daar niet op hoeft te wachten. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan maak ik de vergoeding in orde! 


Op het moment is de Guidion monteur al aan de slag. Als het een beetje meezit ben ik straks van de storing af. Ik laat het weten!


De monteur heeft de storing verholpen, het probleem bleek in de wijkkast te zitten. Bedankt voor het snelle schakelen!


@FMischa Super fijn om te lezen dat de monteur de verbinding heeft hersteld. Geweldig! 😀

Ik ben direct het systeem ingedoken om de vergoeding voor de tijd dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier een bevestigingsmail over. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Ik wens jullie alvast heel veel geluk met jullie kindje! 💜


Reageer