Skip to main content

Goedemiddag,
Sinds 23 februari heb ik al geen internet thuis.Ik heb gezien dat meerdere mensen dit ervaren, alleen zo ver ik kan zien zou het probleem opgelost moeten zijn.Toch heb ik nog geen internet thuis, Ik heb de router nu al meerdere malen van het stroom gezet en de kabels er opnieuw in gedaan. Ook heb ik de router zelf meerdere keren gereset door de rest knop voor 20 seconden in te drukken.

Nu heb ik elke dag met de klantenservice gebeld en ik heb elke dag een andere uitleg gekregen. Een ticket zou aangemaakt moeten zijn maar ik wacht nu al 5 dagen en er is nog geen vooruitgang. Zo ver ik begrijp door te bellen met de klantenservice en de forums te lezen ligt het probleem bij jullie. Toch willen jullie nu een monteur sturen? Dat vind ik opmerkelijk want alles is hier goed aangesloten en heb ik sinds dat ik hier woon niks aan de kabels veranderd. (Alles lijkt qua hardware te werken zoals verwacht, maar we hebben geen internet)

Dus ik vraag me af hoe ver de technische dienst ondertussen is met het oplossen van dit probleem. We wachten nu al 5 dagen en dit is erg lang om je klanten zonder internet te zetten. Ook wil ik weten of het sturen van een monteur meerwaarde heeft. Graag hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Angela

@Angela Nagy Het kan van alles zijn. Het hoeft niet per se aan het modem te liggen, maar kan ook in de bekabeling liggen of in de wijkkast waarop je bent aangesloten. De technische dienst heeft jouw case in behandeling genomen en om deze reden een monteur voor jou aangestuurd om dit te onderzoeken en op te lossen. Het heeft dan ook zeker meerwaarde om de monteur langs te laten komen.

Het probleem dat opgelost zou zijn op 23 februari gaat niet voor jou op. Dit betreft namelijk alleen de Glasvezelverbinding en jij hebt DSL. Het is voor nu dan ook de bevindingen van de monteur afwachten. Ik hoop oprecht ook dat jij snel weer optimaal van de verbinding kunt genieten!


Reageer