Skip to main content

Sinds 20 September geen internet/wifi meer beschikbaar thuis. Helaas 25 september pas een melding ervan gemaakt, netjes was er 27 september een monteur langs geweest. Deze zei dat het aan de kabels buiten mijn huis ligt. 30 september de monteur van KPN geweest, dat was een zaterdag en helaas niet kunnen verhelpen.

Sindsdien heel veel telefoontjes (zeker zo een 5x per week) gebeld met Odido/KPN/onderaannemer van Odido/onderaannemer van KPN, NIEMAND die er iets aan doet aangezien er altijd een belofte wordt gemaakt om een ticket aan te maken, die daarna niet opgevolgd wordt, niet nagekomen wordt of wordt afgesloten zonder reden.

 

Factureren gaat inmiddels gewoon door. Ik ben wanhopig naar wat ik nog meer kan doen, ik wil gewoon internet. Wat een genante service is dit, betalen voor internet die ik helemaal niet krijg, ik voel me opgelicht.

Ik aal vanaf 4 september 2023 en jaaa odido verwijst naar odf en odf stuurt door naar volker wessels. Odido zou ik nooit meer aan iemand aanbevelen 

 

Moderator edit: je hebt hier Na 18 weken geen internet, laat Odido mij nog steeds zitten | Odido community, hier geen internet, PON uit, LOS knippert rood, wereldbol rood | Odido community en in een aantal andere topics ook al gereageerd. Inbreken/spammen is niet toegestaan. Let hierop alsjeblieft. Laatste waarschuwing.


Hoi @Priscilla_L, graag check ik meteen hoe ik je zo goed en snel mogelijk aan een werkende verbinding kan helpen. Plak jouw klantnummer (van Internet + TV) in je communityprofiel. Dan duik ik morgen je verbinding in en checken we wat dé oplossing is. Thanks alvast! 


Reageer