Skip to main content

Vorige week maandag zijn we overgestapt van kpn naar tmobile. Sinds toen hebben we geen internet en worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst is de verbinding niet opgeheven bij kpn en nog niet geactiveerd bij tmobile. Toen was dat wel geactiveerd maar zit er een storing bij ons. Monteur langs geweest van een derde partij die aangeeft dat er nooit een storing is geweest. Nu weer wachten op de technische dienst en niemand komt zn beloftes na of kan mij vertellen wanneer het dan wel opgelost word. Meerdere mensen werken hier thuis en er is enkel voor deze overstap gekozen vanwege de reclame zelf niks te hoeven regelen. Na meerdere malen bellen en lange wachttijden wil ik graag nu een oplossing. 

Hallo @Leonie_jansen6 

Gaat het om glasvezel of DSL en indien je glasvezel hebt welke converter heb je, welke lampjes branden of knipperen daarop?

Indien DSL is het modem rechtstreeks aangesloten op het originele KPN aansluitpunt?


Het gaat om glasvezel. Hierboven Heb ik het modem en converter toegevoegd. 5g en kabelingang lampje knipperen af en toe. Maar niet de hele tijd constant. Wereldbol is constant rood. Zelfs na resetten van de hele boel zoals telefonisch besproken met een klantenservice medewerker


@Leonie_jansen6 

Voedingsadapter van de converter ontbreekt en de internetkabel vanaf converter naar de blauwe WAN poort van het modem?

Kan je ook eens een foto maken van de 6 lampjes op de converter die dan branden?


Zo heeft de monteur het geplaatst


@Leonie_jansen6

Wil je die rode kabel die nu in de witte converter zit eens in die grijze converter steken naast de gele kabel en pak de voedingsadapter van dat apparaat er ook even bij, aan de onderkant stop je de voeding.


Dan brandt dit Maar het modem blijft hetzelfde


@Leonie_jansen6

Ik denk dat een monteur toch maar weer eens even langs moet komen, als klant kan ik je hier helaas niet bij helpen.


Goedemiddag @Leonie_jansen6, welkom op de Community!

Ik heb je klantprofiel doorgenomen en alle logs van collega's gelezen zodat ik een zo helder mogelijk dossier voor me heb met wat eventueel al uitgevoerd/onderzocht is, hierbij valt me op dat je vandaag de aanvraag geannuleerd hebt, klopt dat?

Uiteraard hebben we daar 100 procent respect voor en hoef je absoluut niet op de details in te gaan - ik kan me goed voorstellen dat je met een aanvankelijk aansluitdatum van 21 december ongenoegen neemt met uitstel - maar zou ik mogen weten of er iets anders aan ten grondslag ligt? Hier hoef je uiteraard niet op in te gaan en is slechts een check om erachter te komen hoe we het proces kunnen verbeteren.

Sorry dat we je niet tijdig konden opleveren, ik hoop oprecht dat je snel aangesloten wordt bij je nieuwe provider en wens je niets dan goeds toe. Mochten we je in de toekomst wel spoediger kunnen aansluiten, dan wil ik er graag voor zorgen dat we het aansluitproces onder onze hoede nemen zodat het allemaal beter verloopt.