Skip to main content

Hallo,

Sinds 18 juni hebben wij geen internet. Melding gedaan, en een monteur van Guidion langs geweest en converter voor de glasvezel vervangen. Die verwees toen door naar de BAM omdat het buitenshuis zou liggen. BAM monteur langsgeweest, gaf aan dat het niet aan hun ligt maar aan de software moet liggen. Toen melding gedaan bij de technische dienst door klantenservice onder referentie 64145953. 

Helaas duurt het proces zo erg lang en hebben wij nog steeds geen idee wat het probleem is. Verder is er ook geen contact meer met ons opgenomen.

Hoe nu verder om dit zo snel mogelijk op te lossen?

Hey @JimS6, ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie.

Er is een stuk hardware stuk in de wijkcentrale. Vervangen hiervan kost tijd. We doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen, maar ik kan er echter geen definitieve tijd aan hangen wanneer dit opgelost is. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen, dit zal waarschijnlijk gebeuren als de hardware vervangen is!

Hoi Tommie. Bedankt, dan weet ik in ieder geval meer. Hopelijk kan het snel vervangen worden.

Hey @JimS6, ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie.

Er is een stuk hardware stuk in de wijkcentrale. Vervangen hiervan kost tijd. We doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen, maar ik kan er echter geen definitieve tijd aan hangen wanneer dit opgelost is. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen, dit zal waarschijnlijk gebeuren als de hardware vervangen is!

Hoi @Tommie , inmiddels hebben wij weer internet.

Helaas heeft niemand van T-Mobile contact met mij opgenomen om dit na te vragen. Ik heb ook geen update ontvangen over mijn melding bij de technische dienst. Dit vind ik kwalijk en wil ik toch melden. Zeker gezien de lange tijd die hier overheen is gegaan.

Daarnaast; hoe kan ik zorgen dat ik geen kosten moet betalen voor de tijd dat ik zonder internet zat?

Bedankt.

Hi @JimS6, bedankt voor je terugkoppeling. Het is inderdaad gek dat niemand je bericht heeft, dit hoort normaliter wel te gebeuren!

Wel ben ik blij om te horen dat je weer online bent. De dagen dat je geen diensten had ga ik voor je vergoeden, ik heb alleen akkoord nodig op de data. Klopt het dat je van 19-06 tot en met 29-06 geen diensten hebt gehad? 

Hoi @Tommie, bedankt voor je reactie. Wij hebben vanaf 18-06 tot en met 29-06 geen diensten gehad. 

Hi @JimS6, ik heb direct de vergoeding voor je aangemaakt voor de periode van 18-06 tot en met 29-06! Hier krijg je over een paar minuten een bevestiging van per e-mail en de vergoeding zal zichtbaar zijn op de volgende factuur, dit zal de factuur van augustus zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik help je met alle liefde verder! 😊

Dankjewel @Nora!

Reageer