Sinds 17 december heb ik geen internet. De monteur is langs geweest op 30 december en hij heeft bevestigd dat er geen signal binnenkomt. Het is mij verteld dat ik binnen 1 werkdag meer informatie zou ontvangen maar ik heb nog niets gehoord. Op maandag 6 januari heb ik Odido weer gebeld. Toen hebben ze mij verteld dat ik VolkerWessel moet bellen met het door hen gegeven ticketnummer. Ik heb met VolkerWessel gesproken maar ze hebben geen rapport van Odido over een storing bij mijn adres. Ze zeiden dat ik Odido moet bellen. Vandaag heb ik met Odido weer gesproken en ik wacht nog steeds op hun bericht. Ik vind het heel frustrerend dat ik steeds moet bellen en dat niemand de verantwoordelijkheid neemt. Ik moet elke dag onnodige data kopen. Kan iemand mij helpen? Wat kan ik doen?
Hoi
Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana
Sinds 17 december heb ik geen internet. De monteur is langs geweest op 30 december en hij heeft bevestigd dat er geen signal binnenkomt. Het is mij verteld dat ik binnen 1 werkdag meer informatie zou ontvangen maar ik heb nog niets gehoord. Op maandag 6 januari heb ik Odido weer gebeld. Toen hebben ze mij verteld dat ik VolkerWessel moet bellen met het door hen gegeven ticketnummer. Ik heb met VolkerWessel gesproken maar ze hebben geen rapport van Odido over een storing bij mijn adres. Ze zeiden dat ik Odido moet bellen. Vandaag heb ik met Odido weer gesproken en ik wacht nog steeds op hun bericht. Ik vind het heel frustrerend dat ik steeds moet bellen en dat niemand de verantwoordelijkheid neemt. Ik moet elke dag onnodige data kopen. Kan iemand mij helpen? Wat kan ik doen?
Hi
Tuurlijk
Hoi
Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana
Ik heb nog steeds geen internet en vanavond is mijn voucher op. Mag ik een nieuwe code? Mag ik ook een tweede code voor mijn vriend? Als ik niet thuis ben, kan hij niet werken.
Heb je een update over onze situatie? Het is nu 1 maand zonder internet.
Hi
Hi
Ik heb vandaag weer met VolkerWessel gesproken. Ze hebben nog steeds geen ticket van Odido ontvangen over mijn adres, dus er zijn geen reparaties georganiseerd. Kan iemand van Odido hen opnieuw bellen en mij daarna de ticketnummer geven?

En nogmaals moet ik zeggen - morgen is mijn code op. Mag ik alsjeblieft 2 nieuwe codes?
Hi
Hoi
Hi
Hi
Goedemorgen
Hi
Hoi
In de notities lees ik dat mijn collega’s iedere week navraag doen bij VolkerWessels. Echter hebben zij nog geen hersteldatum doorgekregen. De netwerkbeheerder geeft aan dat de oplossing wat meer tijd kost. Uiteraard blijven wij hier achteraan gaan. Je mag mij dus ook altijd om een update vragen!
Ik heb gelijk ook 2 nieuwe vouchercodes naar je gestuurd.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
Morgen
Is er een update? En mag ik twee codes alsjeblieft?
Alvast bedankt
Hoi
Voor meer dan 2 maand heb ik geen internet. Wat is gebeurd? Als ik vraag, krijg ik altijd te horen 'we spreken met de externe netwerkbeheerder' maar over wat? Ik kan niet langer geduld hebben. Ik wil een serieus update hebben met actuaal informatie en een timeline voor een oplossing. Ik wil ook een korting op mijn abbonnement want ik betaal voor 400m/bit maar ik krijg via hotspot hooguit 10.
Worden deze berichten beschouwd als een officiële klacht of moet ik naar iemand anders schrijven?
En moet ik weer vragen - mag 2 nieuwe codes?
Hoi
Ik heb nu extra betaald op mijn mobiele abbonnement want ik heb data voor hotspot nodig. Mag ik alsjeblieft twee nieuwe codes?
Kan je ook mijn andere vragen (bericht van gisteren) beantwoorden?
Ik ben direct voor je gaan kijken in het ticket van onze technische dienst. In de laatste notitie wordt aangegeven dat de aannemer meerdere keren heeft geprobeerd te bellen, maar geen gehoor kreeg. Ik wil graag het 06-nummer waar op je bereikbaar bent nog eens met je nagaan. Wil je deze toevoegen aan het kopje ‘info voor moderator’?
Daarnaast ben ik benieuwd op welke dagen/tijdstippen je het best bereikbaar bent. Ik kan dit natuurlijk niet beloven, maar ga dit wel doorgeven. Ik wil dat dit wordt opgelost!
Ik heb je ook gelijk 2 nieuwe vouchercodes gestuurd.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Ik ben direct voor je gaan kijken in het ticket van onze technische dienst. In de laatste notitie wordt aangegeven dat de aannemer meerdere keren heeft geprobeerd te bellen, maar geen gehoor kreeg. Ik wil graag het 06-nummer waar op je bereikbaar bent nog eens met je nagaan. Wil je deze toevoegen aan het kopje ‘info voor moderator’?
Daarnaast ben ik benieuwd op welke dagen/tijdstippen je het best bereikbaar bent. Ik kan dit natuurlijk niet beloven, maar ga dit wel doorgeven. Ik wil dat dit wordt opgelost!
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Hoi
Kan je ook alsjeblieft naar mijn andere punten reageren?
-
Worden deze berichten beschouwd als een officiële klacht of moet ik naar iemand anders schrijven? Ik wil een klacht indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, maar ik moet mijn klacht eerst bij odido indienen.
-
Ik wil graag een korting op mijn abonnement want ik betaal voor 400 Mbit/s maar ik krijg via hotspot hooguit 10.
Ik heb in ieder geval naar mijn collega’s van de technische dienst gesneld om jouw nummer door te geven, zodat zij dit weer kunnen doorspelen naar de netwerkbeheerder. Ik hoop van harte dat zij gauw contact met je opnemen. Dit moet worden opgelost!
Om jouw vragen te beantwoorden:
- Ja, deze berichten worden beschouwd als klacht. Je kunt dit topic gebruiken om een melding te maken bij de geschillencommissie.
- Hoe graag ik het ook wil, kan ik geen korting toepassen op het abonnement. Uiteraard heb jij recht op een vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Normaliter, kan ik dit er pas inzetten wanneer het probleem helemaal is opgelost. Nu begrijp ik goed dat je de kosten graag wat drukt. Je hebt immers geen diensten. Ik maak daarom graag een uitzondering door alvast een vergoeding in het systeem te zetten vanaf 17-12-2024 tot vandaag 26-02-2025. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Wanneer die diensten volledig hersteld zijn, zal de periode van 27-02-25 tot herstel ook nog vergoed worden.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
Hoi tot dan mag ik twee nieuwe codes aub?
Mag ik de codes? Ik heb nog steeds geen internet
Hallo
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.