Zeer teleurgesteld over de service. Ik heb de klantenservice meerdere keren gebeld en het probleem is nog steeds niet opgelost. nu krijg ik te horen dat het een probleem is met KPN omdat ze glasvezel leveren. Ik weet niet wanneer dit is opgelost.
Hi
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en geef je graag wat meer uitleg hierover. Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan een week kan duren. Als er een nieuwe update is, deze volgt waarschijnlijk als het opgelost is, wordt er contact met je opgezocht!
Het is al 2 weken geleden. Ik weet niet wanneer de stoorzender gelokaliseerd zal zijn.
De stoorzender is op 21-06 geconstateerd, we zijn druk bezig om hem nu op te sporen en op te lossen. Als hier meer over bekend is wordt er contact met je gezocht!
Wie moet dit oplossen? KPN of T-Mobile?
Hoi
Hello
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.