Skip to main content

Zeer teleurgesteld over de service. Ik heb de klantenservice meerdere keren gebeld en het probleem is nog steeds niet opgelost. nu krijg ik te horen dat het een probleem is met KPN omdat ze glasvezel leveren.  Ik weet niet wanneer dit is opgelost. 

Hi @SurajR, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en geef je graag wat meer uitleg hierover. Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan een week kan duren. Als er een nieuwe update is, deze volgt waarschijnlijk als het opgelost is, wordt er contact met je opgezocht!

Het is al 2 weken geleden. Ik weet niet wanneer de stoorzender gelokaliseerd zal zijn.

@SurajR daar kan ik je op dit moment ook nog geen antwoord op geven.

De stoorzender is op 21-06 geconstateerd, we zijn druk bezig om hem nu op te sporen en op te lossen. Als hier meer over bekend is wordt er contact met je gezocht!

Wie moet dit oplossen? KPN of T-Mobile?

@SurajR een monteur van Guidion gaat hiernaar kijken. Er is een fout geconstateerd met de GPON, meerdere klanten zijn hierdoor getroffen. De monteur is aangestuurd!

@Tommie Wanneer wordt het opgelost door Guidon?

Hoi @SurajR, logische vraag die je stelt! Omdat de monteur niet aan een specifiek klantdossier is gekoppeld heb ik weinig inzicht in de exacte aansturing van de monteur. Ik ga dit voor je navragen en zodra ik meer weet stel ik je op de hoogte. Hier ga ik voor je achteraan!

Hello @Cal. Enige update hierover?

@SurajR mijn advies: stap over wanneer je kan. Ik heb zelf 2 weken zonder internet gezeten en heb er continue achteraan moeten bellen. Er werd letterlijk niks gedaan en toen ben ik overgestapt. Nu maanden verder heb ik de dagen dat ik zonder internet zat nog steeds niet vergoed gehad en moest ik er wederom weer dag in dag uit zelf achteraan zitten. 

@Rkalpoe ja, erg teleurgesteld over de service tot nu toe

@SurajR er is op dit moment nog geen antwoord op de navraag van @Cal. Ik ga ervan uit dat je deze week nog op de hoogte wordt gebracht! Als er meer bekend over is, wordt er contact met je opgenomen. 

Reageer