Op vrijdag 1 november is ons internet uitgevallen. Op de modem branden alle lampjes groen, behalve het wereldbolletje, dat rood kleurt. Dit betekent dat er geen verbinding is tussen de modem en het internet.
Ik heb meerdere keren de modem en de converter gereset en van het stroom gehaald, maar zonder effect. Samen met de klantenservice heb ik alles stap voor stap nagelopen, maar we konden geen oplossing vinden. Volgens de klantenservice zijn er zeker 6 adressen in de buurt getroffen (offline) en alleen de technische dienst kan dit probleem verhelpen.
Gezien de omvang van de storing, verwacht ik dat dit met hoge prioriteit wordt opgepakt. Tot mijn verbazing hoor ik dat de technische dienst in het weekend niet beschikbaar is en dat men hier pas op maandag naar kan kijken. Maandag werd mij vervolgens verteld dat het nog drie werkdagen kan duren voordat er actie wordt ondernomen. Als tijdelijke oplossing werd mij aangeraden om een Odido-simkaart te kopen voor internet via een hotspot. Hiermee kun je echter geen TV kijken, dit is dus geen volwaardige oplossing.
Daarnaast merk ik op dat er vaker storingen zijn in mijn wijk. Op dit forum zijn meerdere vergelijkbare meldingen te vinden voor mijn postcodegebied, waarvan sommige al een jaar oud zijn. Dit geeft mij het idee dat Odido geen betrouwbare service kan leveren in dit gebied.
Gezien de omvang van de verstoring (meerdere adressen zijn getroffen), verzoek ik u dringend om dit met prioriteit op te pakken. Indien de verbinding na 2 werkdagen nog niet hersteld is, zal ik gebruikmaken van mijn herroepingsrecht.