Hi T-Mobile, sinds donderdagmiddag heb ik in Apeldoorn geen glasvezelverbinding meer. Ik heb via jullie klantenservice telefonisch contact gehad waardoor ik een link kreeg om een Guidion monteur in te laten plannen. De medewerker kon wel zeggen dat het 2 werkdagen zou duren tussen afspraak en bezoek monteur.
Helaas is de waarheid dat er nu pas 18 juli een monteur langs kan komen. Deze had ik ingeboekt en dacht dat het voor vandaag 11 juli was. Echter moet ik dus nog een week wachten. De tijdelijke oplossing voor Unlimited Internet werd aangeboden (niks over ontvangen overigens, maar ik heb al Unlimited voor T-Mobile Mobiel) is niet werkbaar voor mijn thuissituatie. Ik ben zelf vaak van huis voor werk op momenten dat er internet gewenst is (vrouw en kinderen thuis). Dit gaat niet nog een week werken, dus ik zou graag spoed in de zaak willen zien.
Tevens heb ik geen referentienummer ontvangen voor het aanmelden van mijn probleem.
Moden Zyxel T-54 brand alles naar behoren behalve Internet Rood. En op de Huawei Converter knippert PON, LOS staat uit. Power en LAN staan aan.