Skip to main content

Geen Internet Rotterdam

• 1 januari 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

• is net lid geworden

Vandaag al heel de dag geen internet in Rotterdam. Modem al twee keer opnieuw opgestart. 3024 BG is de postcode.

2 januari 2025

Welkom op onze community! ​@BfwZ 

Op dit moment zijn er geen algemene problemen bij ons bekend in regio Rotterdam. Uiteraard wil ik dat je weer van Internet kan genieten. Ik kijk graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen! 

Ik ben meteen jouw verbinding gaan meten. Echter lijkt het bij mij alsof je online bent. Is dit inderdaad het geval?

Mocht dit niet zo zijn, kan je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem doen (aan/uit/kleur en knipperen langzaam/snel)? Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Welkom op onze community! ​@BfwZ 

Op dit moment zijn er geen algemene problemen bij ons bekend in regio Rotterdam. Uiteraard wil ik dat je weer van Internet kan genieten. Ik kijk graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen! 

Ik ben meteen jouw verbinding gaan meten. Echter lijkt het bij mij alsof je online bent. Is dit inderdaad het geval?

Mocht dit niet zo zijn, kan je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem doen (aan/uit/kleur en knipperen langzaam/snel)? Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen