Beantwoord

Geen internet. Rood lampje LOS knippert op mediaconverter.

  • 1 April 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Sinds gisteren 16:00 hebben we geen glasvezel internet meer. Modem/router/mediaconverter opnieuw opstarten meerdere keren geprobeerd maar zonder effect.

Op de Huawei mediaconverter knippert het lampje LOS langzaam rood. Volgens mij betekent dit dat er geen (voldoende) signaal is. 
 

Gezien de klantenservice niet bereikbaar is, kan ik hier iets mee?

Groet, 

Vincent

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 1 April 2024, 13:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Urbanite, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 😊 Groetjes, Ishana

Hi Ishana, bedankt voor het doorzetten. Ik heb reeds unlimited internet op mijn telefoon van Odido, dus de voucher is niet nodig.

Hier ook hetzelfde probleem (Utrecht, Bilthoven), vanaf 17:45 geen signaal meer (LOS knippert rood).

 

Wie zit er aan de kabels hier in de wijk?

EDIT (19:39): De boel werkt opeens weer, gelukkig. Bleek een stroomstoring elders in de wijk te zijn.

Reageer