Al vanaf 7 mei geen glasvezel verbinding in huis, tot nu toe 5 keer een afspraak gehad dat er een monteur zou komen alle keren vrij geregeld komt er niemand op dagen tot op de dag van vandaag neemt kpn of Odido geen verantwoordelijkheid voor dit probleem ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Rare manier van omgaan met je klanten vindt ik dit
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat KPN NetwerkNL je gisteren 2x gebeld heeft en een SMS heeft achtergelaten om een afspraak in te plannen. Klopt dit?
Nee dat klopt niet helaas ik ben zelf overal weer achteraan aan het bellen geweest ze zouden nog een keer langs komen na 17 uur maar ook dit is niet gebeurd
Oke dat is vreemd
Dit ticket loopt nu al zo lang, het heeft mij al een aantal vrije dagen gekost voor niks, en ik ben er drukker mee als odido. En kon die er bijzonder weinig aan doet, enige wat die doen zijn afspraken maken en niet nakomen.
net als vrijdag afspraak 8 uur niks laten horen en niet komen ik om half tien even weg voor een uurtje en dan een briefje in de brievenbus vinden, dat zijn geen afspraken
Monteur afspraak is altijd in tijdblokken. Dus als jij in zo'n tijdblok weer weggaat, dan is het in iedergeval netjes dat ze een briefje achterlaten. Je kunt niet zeggen dat ze niets doen om het te fixen.
Dit had ik allemaal al doorgesproken met hun planning ook dat ze tot half tien de tijd hadden en dan is het niet mijn fout meer,
Hoi
Daarnaast wil ik je meegeven dat het telefoonnummer dat wij nu van je geregistreerd hebben staan eindigt op 863 en hierop zal KPN NetwerkNL je weer contacteren. Mocht je liever op een ander nummer gecontacteerd willen worden, dan raad ik je aan om dit aan te passen in je Mijn Odido account: Contactgegevens. Als je dit vervolgens ook aangeeft in dit topic, kan ik ervoor zorgen dat we het andere nummer ook expliciet vermelden in je ticket.
Ik hoop dat KPN NetwerkNL snel op een geschikt moment bij je langs kunnen komen, ik weet zeker dat ze veel voor je kunnen betekenen!
Goedendag Henri,
Dat is best wel naar met hoe ODIDO met je omgaat. Ik woon in dezelfde postcode, 7323VA. Dus al bijna 6 weken geen glasvezelverbinding in huis. Dat is bij KPN eerder een uitzondering. Binnen enkele dagen, soms na 1 dag al, staat er een monteur van KPN netwerk aan de deur bij KPN abonnees. Ik lees dit helaas veel bij ODIDO abonnees, die soms maanden geen internet meer hebben. Of traag internet in de avonduren (tussen 19-23 uur).
Voor mij is het de bevestiging om bij KPN te blijven. Dank voor jouw ervaring te delen op dit forum!
(ik had ook al de vraag uitgezet op dit forum: )
Ik heb in 5 jaar tijd slechts 1 storing gehad, toen vrijwel de hele wijk Zuidbroek er uit lag, doordat een glasvezel doorgestoken was bij graaf wegwerkzaamheden. Na 2,5 dag was dat gewoon verholpen. In jouw situatie was ik allang weg. Dan maar een paar tientjes per maand extra, maar je wordt beloond met een lage ping (ongeveer 2 ms) en lage jitter (lager dan 3ms).
Succes met het oplossen van je storing, en anders een goede overstap naar KPN.
Dat van die tijd blokken snap ik maar als je bij je eerste afspraak al te laat komt snap ik niet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.