Skip to main content

He Odido,

sinds vanochtend circa 09:10 is er geen internet (Glasvezel) in postcode gebied 1069. Wij zijn inmiddels bijna 12 uur verder en er is nog geen zicht op een oplossing.

Wanneer wordt de verbinding hersteld?

Hallo @Fattah heb je de storing gemeld? 

Klik hier voor meer informatie 

Hallo @Fattah heb je de storing gemeld? 

Klik hier voor meer informatie 

Storing is vanochtend rond 10 uur gemeld..

@Fattah ,

Algemene storing is opgelost.  Reboot de ONT en router, zie het hoofdtopic.

@Fattah ,

Algemene storing is opgelost.  Reboot de ONT en router, zie het hoofdtopic.

storing is nog niet opgelost. Was geen algemene storing. Na een reboot gaat de nokia ONT gelijk in alarm.

https://drive.google.com/file/d/1AC8HswWqz7p9538DcAzJ8AfTD-bCp6yH/view?usp=drivesdk

Hi @Fattah 

Ik ga je helpen! Ik zie dat de storing vanmorgen vroeg rond 2:15 voorbij was. Als je nog niet online bent zou je dan het modem en de ONT nog een laatste keer willen te herstarten door de stroom er af te halen?

Dankjewel!

Hi @Fattah 

Ik ga je helpen! Ik zie dat de storing vanmorgen vroeg rond 2:15 voorbij was. Als je nog niet online bent zou je dan het modem en de ONT nog een laatste keer willen te herstarten door de stroom er af te halen?

Dankjewel!

Hi Bert,

verbinding is inderdaad vannacht automatisch hersteld. een herstart van de ont was niet nodig.

dank voor de terugkoppeling.

Hi @Fattah 

Dankjewel!

dag @Bert_Odido

Het is weer feest. verbinding ligt er al weer uit sinds 10:15 vanochtend.

hoelang gaat het nu weer duren en wat is de oorzaak?

Overigens ook geen code ontvangen voor unlimited DATA om mobieltje als hotspot te gebruiken.

@Fattah Ik heb meteen een monteur aangestuurd om dit voor je op te lossen. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen.

Uiteraard stuur ik je meteen nog een aantal codes toe!

Reageer