Ons vast internet ligt eruit sinds gisteren 15uur, zowel bij Odido klanten als KPN. Ik zie echter nergens een melding hierover op jullie website, terwijl dit wel op de KPN website gemeld wordt. Dit is nu al meer dan 24uur gaande en ik weet niet wanneer dit opgelost gaat worden. Kunnen jullie hier een update over geven?
Bladzijde 1 / 1
KPN levert alleen via KPN netwerken, Odido levert via KPN, ODF en Delta netwerken. Dus de impact bij KPN is groter als hun netwerk eruit ligt. Maar jouw internet doet het niet, jij hebt dus als netbeheerder KPN? De omvang van zo'n storing bepaald of het op de site komt. Heb je het wel al bij de klantenservice gemeld en die hebben een ticket voor je geopend?
Hey
Goed dat je hierover een topic begint. Ik ben direct gaan kijken en als het goed is moet je weer online zijn. Zou je dit voor mij kunnen bevestigen? Alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.