Skip to main content

Geen internet, PON led knippert


Sinds vanochtend 9.30 ineens geen internet meer. 

Wereldbolletje op modem (T56) is rood, verder werkt die goed en is via zn IP benaderbaar. Op het Huawei ONT kastje is het LOS lampje is uit en het PON lampje knippert groen.

Uiteraard alles al een keer gereset en kabels nagelopen.

Is er iets mis in de wijkcentrale?

4 maart 2025

​@JeroenJ85 Welkom op onze community! 

Sorry voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je de verbinding graag snel weer hersteld wil hebben. Ik help je graag verder! 

Kan je mij vertellen wat het powerlampje op het modem doet? Knippert deze constant? In dat geval heb je misschien last van de algemene storing. In dit topic lees je hier meer over en houden we je up to date: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.

Is dit niet het geval? Dan speelt er wellicht iets anders, geef je het dan bij mij aan? 

Daarnaast wil ik niet dat je in de tussentijd volledig zonder Internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

TM33
  • is een Top Poster
  • 4 maart 2025

Heb je al een volledige powerflip uitgevoerd? ONT en Modem 30 stroomloos maken? Bekabeling voorzichtig controleren?

 

Als alles correct is, vul dan je profiel in met je postcode, huisnummer, laatste 4 cijfers van je bankrekening. Dan kunnen de moderators het snel voor je checken!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 maart 2025

Ja, allemaal al gedaan. Helaas zonder resultaat 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

​@JeroenJ85 Welkom op onze community! 

Sorry voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je de verbinding graag snel weer hersteld wil hebben. Ik help je graag verder! 

Kan je mij vertellen wat het powerlampje op het modem doet? Knippert deze constant? In dat geval heb je misschien last van de algemene storing. In dit topic lees je hier meer over en houden we je up to date: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.

Is dit niet het geval? Dan speelt er wellicht iets anders, geef je het dan bij mij aan? 

Daarnaast wil ik niet dat je in de tussentijd volledig zonder Internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?


  • is een nieuwe Poster
  • 5 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

​@JeroenJ85 Welkom op onze community! 

Sorry voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je de verbinding graag snel weer hersteld wil hebben. Ik help je graag verder! 

Kan je mij vertellen wat het powerlampje op het modem doet? Knippert deze constant? In dat geval heb je misschien last van de algemene storing. In dit topic lees je hier meer over en houden we je up to date: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.

Is dit niet het geval? Dan speelt er wellicht iets anders, geef je het dan bij mij aan? 

Daarnaast wil ik niet dat je in de tussentijd volledig zonder Internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Gister telefonisch melding gemaakt, er is een ticket aangemaakt + ik heb een vouchercode ontvangen (netjes!).

 

Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 76497990.
Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie.

 

Helaas geen informatie ontvangen binnen 1 werkdag. Wat is de status van mijn ticket? Inmiddels 2+ dagen zonder internet.


  • is een nieuwe Poster
  • 6 maart 2025

72 uur zonder internet inmiddels. Geen vervolgreactie vanuit Odido :-(

Wat is de status van mijn ticket 76497990


  • is een nieuwe Poster
  • 6 maart 2025

En we zijn weer online, wat heel fijn is uiteraard .

Helaas zonder ook maar enige informatie / reactie vanuit Odido, wat minder fijn is.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@JeroenJ85, mijn oprechte excuses hiervoor. De technische dienst is achter de schermen voor je aan de slag gegaan en hebben een monteur naar de centrale gestuurd. Hiermee is het opgelost. Ik heb wel meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik natuurlijk voor je klaar! đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen