Skip to main content

Sinds dinsdag 6 September 2022 heb ik glasvezel internet bij t-Mobile. Sinds vanochtend 8 September heb geen internet meer.

Ik heb alles volgens het stappenplan al uitgeprobeerd (opnieuw opstarten router, media converter etc). Het PON lampje knippert groen op de media converter en op de router brandt het internet lampje rood.

Ik heb al gebeld met t-mobile, maar ze konden mij niet verder helpen. Het enige wat mij aangeboden werd was een mobiel internet voucher voor 7 dagen. Ik heb echter al onbeperkt internet op mijn mobiel dus ik heb hier niets aan. Ik werk thuis en daarvoor heb ik stabiel glasvezel internet nodig. Aan mobiel hotspot heb ik niets.

Ik zou binnen 3 werkdagen iets moeten horen van de technische dienst, maar dit kan dus ook tot maandag duren. Ik voel mij totaal niet geholpen en ik hoop dat er via dit kanaal toch zo snel mogelijk hulp komt/iets goed wordt gemaakt, want dit is geen service.

Daarnaast hoor ik dat een vriend (ook bij t-Mobile) al 3 weken zonder internet zit, omdat ze afhankelijk zouden zijn van kpn. Hier zit ik dus echt niet op te wachten. Ik kan niet zo lang zonder internet. Ik heb het nodig voor mijn werk.

@Lisa 1 oktober was dag 1 zonder internet. Ik ben blij dat ik online ben😃 dankjewel voor het op de hoogte houden. Forumpower💪


Hi @Martienho, check - dankjewel voor de aanvulling! Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor je in orde gemaakt, die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Nogmaals bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Maak er een hele mooie dag van! 🍀


Tot vandaag helaas nog steeds geen internet via T-Mobile gehad. Dus in totaal was ik 3 weken en een dag zonder internet. Vandaag is mijn overstap naar KPN voltooid. Ik had direct toegang tot het internet. Ik hoop dat er nog een compensatie komt voor de 3 weken dat wij zonder internet zaten.

Ik vind het ook opvallend dat KPN geen last had van de storing en dat jullie er 3 weken hard aan hebben gewerkt (althans, dat zijn de berichten die ik van T-Mobile kreeg) om ons weer te verbinden met het internet, maar dat het niet is gelukt. Er is bij mij geen monteur langs geweest om de verbinding te meten of wat dan ook en ik betwijfel het ten zeerste dat er een monteur is geweest bij de wijkcentrale.

Ik verwijt jou persoonlijk niets, maar mijn constatering is wel dat T-Mobile zeer laks is geweest bij het oplossen van deze storing.

Goed van jou LizaJolie!

Je hebt helemaal gelijk..Ik ben er wel ingetrapt (zgn unlimited passen, tickets, wachten op reactie die nooit kwam, afschuifsysteem van de service desk, etc) en nu al een jaar aan het discussiëren en stoeien met de service desk. Door jou schrijven zie ik in dat Odido er niets aan gaat doen en haar klanten aan het lijntje houdt en heb besloten per direct over te stappen.

Odido heeft de zaken niet op orde.


Reageer