Sinds dinsdag 6 September 2022 heb ik glasvezel internet bij t-Mobile. Sinds vanochtend 8 September heb geen internet meer.
Ik heb alles volgens het stappenplan al uitgeprobeerd (opnieuw opstarten router, media converter etc). Het PON lampje knippert groen op de media converter en op de router brandt het internet lampje rood.
Ik heb al gebeld met t-mobile, maar ze konden mij niet verder helpen. Het enige wat mij aangeboden werd was een mobiel internet voucher voor 7 dagen. Ik heb echter al onbeperkt internet op mijn mobiel dus ik heb hier niets aan. Ik werk thuis en daarvoor heb ik stabiel glasvezel internet nodig. Aan mobiel hotspot heb ik niets.
Ik zou binnen 3 werkdagen iets moeten horen van de technische dienst, maar dit kan dus ook tot maandag duren. Ik voel mij totaal niet geholpen en ik hoop dat er via dit kanaal toch zo snel mogelijk hulp komt/iets goed wordt gemaakt, want dit is geen service.
Daarnaast hoor ik dat een vriend (ook bij t-Mobile) al 3 weken zonder internet zit, omdat ze afhankelijk zouden zijn van kpn. Hier zit ik dus echt niet op te wachten. Ik kan niet zo lang zonder internet. Ik heb het nodig voor mijn werk.