Skip to main content

Nou, ik zie de bui al hangen dat dit lang gaat duren voor het opgelost gaat worden. Ik hoop dat jullie het tegendeel gaan bewijzen. Zoals ik lees hebben meerdere mensen hier last van (gehad). Het probleem werd helaas in veel gevallen dagen, dan wel niet weken later, pas opgelost.

Sinds vanmiddag heb ik geen internet meer. WAN lampje op modem rood. PON lampje op de ONT blijft maar groen knipperen. Zelfs na meerder malen de instructies gevolgd, die door Odido wordt geadviseerd, geen succes weten te boeken. 
 

Graag zie ik een snelle oplossing tegemoet.

p.s zou ook gewaardeerd worden als jullie een probleem zogenaamd oplossen dit ook verteld wordt hoe jullie het probleem hebben opgelost. Deel kennis!

 

BVD

Hoi @DavidS81, ik wil graag verder kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Hallo Ishana,

LOS is het lampje van uit.

PON lijkt 1 misschien 2 X per seconde te knipperen. Dus zou zeggen langzaam. Ben nu even niet thuis dus kan het niet adhoc controleren.

BVD


Hi @DavidS81, het onderzoek is gestart en wij gaan ermee aan de slag. Sorry voor het ongemak! Ik zie dat je door mijn collega ook voorzien bent van Unlimited Data voor op je mobiele abonnement. Zo hoef je je geen zorgen te maken over je bundel en kun je jouw telefoon tijdelijk als hotspot gebruiken. Het is niet ideaal, maar kan je zeker helpen. Wij werken ondertussen aan de oplossing. Zodra we meer weten, hoor je absoluut van ons. We zullen je bellen of e-mailen als het zo ver is. Weet ook dat we de abonnementskosten van deze periode vergoeden zodra het is opgelost. Zo hebben we in één klap de gehele periode te pakken.


Bedankt voor je bericht. Wellicht goed om te weten, er zijn meerdere mensen in de wijk die geen internet verbinding meer hebben. Ook Odido klanten.


@DavidS81 Goed dat je dit aangeeft. Ik kom uiteraard graag in contact met deze mensen. 

Indien ze willen, kunnen ze een topic openen op onze community. Ik sta klaar om verder te helpen! 


Reageer