Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds gisteravond geen internet in Overdinkel. Alles al een paar keer gereset. Enig idee T-Mobile? Eerste keer in 10 maand dat wij geen internet hebben verder nooit problemen. 

Hi @Cobratjuh, heel goed dat je in dit topic aanklopt! Ik ga je hier meteen bij helpen, want dit wil ik zo snel mogelijk voor je fixen. Kan je aangeven of je ook een eigen router hebt aangesloten of gebruik je enkel de apparatuur van T-Mobile? 

Ik wil je vragen om een factory reset van het modem uit te voeren. Hiervoor verwijs ik je naar het onderstaande topic:

Kun je aangeven of dit de oplossing was? 🤞 Ik hoor het graag van je! 


@Lisa normaal maak ik gebruik van een eigen router een draytek. Nu voor het oplossen van de storing even de zyxel T-50 van T-Mobile aangesloten. Deze volledig reset dmv pin achterin ingedrukt te houden helaas zonder resultaat. 

 


Hallo @Cobratjuh 

Volgens de mediaconverter op de 2de foto komt er geen signaal binnen op de mediaconverter omdat het FO lampje uit is.

Misschien kan het helpen om hier even de stroom van af te halen.


Hallo @Cobratjuh 

Volgens de mediaconverter op de 2de foto komt er geen signaal binnen op de mediaconverter omdat het FO lampje uit is.

Misschien kan het helpen om hier even de stroom van af te halen.

@Waqqas gisteravond al gedaan en vanochtend. Hielp helaas niks. Thanks voor de tip


@Cobratjuh 

Aan de andere kant van de mediaconverter heb je 6 schakelaars, zorg dat alleen 1 en 6 of 3 en 4 aan staan dan.


@Cobratjuh

Aan de andere kant van de mediaconverter heb je 6 schakelaars, zorg dat alleen 1 en 6 of 3 en 4 aan staan dan.

@Waqqas 3 en 4 staan aan. De monteur heeft dit toen zo ingesteld. Hij zei dat dat nodig was voor een 100/100 verbinding. Edit: nog een x stroom er af FO komt niet aan

 


@Cobratjuh 

Dat is dan wachten op een monteur helaas of misschien kan er op afstand iets worden gedaan.


@Cobratjuh

Dat is dan wachten op een monteur helaas of misschien kan er op afstand iets worden gedaan.

@Waqqas heb 1 en 6 aangezet en 3 en 4 uit. Helaas geen verandering. Bedankt voor je hulp in iedergeval 


Ik heb al gebeld met jullie klantenservice er komt een monteur. 


Hi @Cobratjuh, merci voor deze super snelle aanvulling! Heel fijn dat er een afspraak is ingeschoten met onze monteursservice. Geef je hier een seintje, zodra jouw verbinding weer up and running is? Dan ga ik graag aan de slag met een vergoeding. Excuses voor het ongemak! ☘️


Reageer