Goedemorgen,
Sinds gisteravond geen internet in Overdinkel. Alles al een paar keer gereset. Enig idee T-Mobile? Eerste keer in 10 maand dat wij geen internet hebben verder nooit problemen.
Goedemorgen,
Sinds gisteravond geen internet in Overdinkel. Alles al een paar keer gereset. Enig idee T-Mobile? Eerste keer in 10 maand dat wij geen internet hebben verder nooit problemen.
Hi
Ik wil je vragen om een factory reset van het modem uit te voeren. Hiervoor verwijs ik je naar het onderstaande topic:
Kun je aangeven of dit de oplossing was? Ik hoor het graag van je!
Hallo
Volgens de mediaconverter op de 2de foto komt er geen signaal binnen op de mediaconverter omdat het FO lampje uit is.
Misschien kan het helpen om hier even de stroom van af te halen.
Hallo
Volgens de mediaconverter op de 2de foto komt er geen signaal binnen op de mediaconverter omdat het FO lampje uit is.
Misschien kan het helpen om hier even de stroom van af te halen.
Aan de andere kant van de mediaconverter heb je 6 schakelaars, zorg dat alleen 1 en 6 of 3 en 4 aan staan dan.
Aan de andere kant van de mediaconverter heb je 6 schakelaars, zorg dat alleen 1 en 6 of 3 en 4 aan staan dan.
Dat is dan wachten op een monteur helaas of misschien kan er op afstand iets worden gedaan.
Dat is dan wachten op een monteur helaas of misschien kan er op afstand iets worden gedaan.
Ik heb al gebeld met jullie klantenservice er komt een monteur.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.