Beste allemaal,
IK heb sinds een tijd geen volledige internet op mijn TV. Alle UTP kabel zijn gecontroleerd en werkt wel via de tv box van T-mobile dus aan de abel ligt het niet. IK heb de TV ook via WIFI verbonden waarbij ik hetzelfde volgende probleem heb:
De TV geeft bij Netwerk verbinding controle het volgende aan:
Kabelverbinding: OK
Lokale toegang: OK
Internet toegang: Mislukt
als ik dan op het probleem oplossen druk krijg ik de volgende melding:
Uw router (breedbandrouter) heeft mogelijk niet de juiste instellingen om verbinding te maken met uw interneserviceprovider (bijvoorbeeld een onjuiste PPPoE-instelling) Raadpleeg de handleiding of website van de router of neem contact op met de fabrikant om de router correct in te stellen. Als u er problemen zijn met de installatie-informatie, (zoals uw accountnaam en wachtwoord. dient u contact op te nemen met uw provider.
IK heb op de website van Sony gekeken waar ik voor zover te vinden een instellingprobleem is vanuit de router gezien. Ik heb contact gehad met de klantenservice van T-Mobile maar die kon mij niet helpen omdat zij niet in de router kunnen.
Door dit probleem werkt alleen Netflix op mijn android TV de volgende APPS geven aan geen internet toegang te hebben: Youtube,Disney+,Playstore, Videoland. Het gaat ok de volgende TV: Sony Bravia UR2 4K 55inch.
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben op een passende oplossing. Bij voorbaat dank voor jullie reactie