Geen internet ondanks gefeliciteerd email!

  • 16 March 2024
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Gisteren kwam de monteur en die zou niet gaan totdat alles werkte… nou hij ging weg en niks werkte.. De technische dienst moet gaan kijken waarom de aansluiting niet geactiveerd is, ondanks dat we een week geleden een mail kregen met : “gefeliciteerd, onze netwerk partner heeft uw internet geactiveerd”. Nu moet er iemand binnen 3 werkdagen naar gaan kijken, het was tenslotte ook haastwerk als je pas 1 maand vantevoren je abonnement afsluit 😞 Ik zal de buren vertellen dat ze beter geen abonnement kunnen nemen of minimaal 2 maanden vantevoren afsluiten en ze ook waarschuwen dat de monteur eigenlijk niks doet dan wat draadjes inplugt en echte problemen niet verhelpt. Leuk dat als je maandag thuis werkt en geen internet hebt.. of ja, Odido kan een simkaartje sturen.. Lijkt me goede oplossing als er geen post op zondag en maandag komt.. Vier klantenservice medewerkers gesproken en de ene zegt dat er een storing is, de ander zegt dat dit altijd 3-5 dagen duurt, gelukkig was er 1 medewerker eerlijk en zei: Jah, wij weten eerlijk gezegd ook niet hoe lang dit gaat duren.. Toch een goed begin als nieuwe klant :(

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @pieterwijnhoven, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online komt. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat de monteur een ticket voor je heeft ingeschoten. Onze techneuten zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces zodat ik een oogje in het zeil kan houden? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pieterwijnhoven 

Welke ONT heb je en welke lampjes zie je daarop branden of knipperen? De internetkabel loopt ook naar de blauwe WAN poort van de router?

Ik denk dat je Zyxel bedoelt. Alle lampjes zijn groen behalve speed, die brandt niet.

Op de router brandt alles groen behalve internet, die is rood.

groeten,

Pieter

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pieterwijnhoven, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online komt. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat de monteur een ticket voor je heeft ingeschoten. Onze techneuten zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces zodat ik een oogje in het zeil kan houden? Alvast bedankt. 

Bedankt Tommie, maar dat ticket is vrijdag al aangemaakt..

Reputatie 7
Badge +9

Onze Back Office hanteerd een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen @pieterwijnhoven. Als hij vrijdag gemaakt is gaat eerst het weekend er overheen jammer genoeg. Ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen! 

Jammer dat jullie nu 5 dagen nodig hebben, ik heb het pas een maand geleden aangevraagd. Overigens zei jullie klantenservice dat jullie 24uurs storingsdienst hebben… denk eerder 5 dagen

Reageer