Skip to main content
Beantwoord

Geen internet omgeving Assen

• 25 februari 2025
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, ik zou graag een melding willen doen dat het internet het niet meer doet.

Rood lampje op het modem bij internet. Op het glasvezel kastje knippert het LOS lampje rood om de seconde ongeveer.

Beste antwoord door Hein123

Demi van Odido schreef:

Hi ​@Hein123, ik wil er graag voor zorgen dat je weer kan genieten van onze diensten! Ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en dat je een nieuw modem hebt ontvangen. Daarnaast heb ik ook voor de zekerheid je verbinding uitgelezen en ik zie dat je helemaal online bent. Ervaar je dit ook zo? Ik ben benieuwd! đŸ˜

Hoi ​@Demi van Odido Ja ik ben weer helemaal online, het vervangen van het modem was de oplossing en was ook super simpel!

Bekijk origineel

3 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 27 februari 2025

Hi ​@Hein123, ik wil er graag voor zorgen dat je weer kan genieten van onze diensten! Ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en dat je een nieuw modem hebt ontvangen. Daarnaast heb ik ook voor de zekerheid je verbinding uitgelezen en ik zie dat je helemaal online bent. Ervaar je dit ook zo? Ik ben benieuwd! đŸ˜

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025
Demi van Odido schreef:

Hoi ​@Demi van Odido Ja ik ben weer helemaal online, het vervangen van het modem was de oplossing en was ook super simpel!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

​@Hein123 Geweldig! đŸ˜€

Ik heb natuurlijk gelijk de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je vergoed. Je ontvangt hierover ook nog een e-mail ter bevestiging. Het bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen