Sinds ongeveer 15 minuten is er totaal geen uplink meer te krijgen. Heb het originele T-Mobile modem ook aangesloten, ook deze blijft rood.
ik zie nergens een storing bekend in mijn omgeving, echter gaat het toch echt mis vanaf punt 1. Wat te doen?
Sinds ongeveer 15 minuten is er totaal geen uplink meer te krijgen. Heb het originele T-Mobile modem ook aangesloten, ook deze blijft rood.
ik zie nergens een storing bekend in mijn omgeving, echter gaat het toch echt mis vanaf punt 1. Wat te doen?
Hallo
Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de media en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?
Power groen
wan groen
internet rood
lan uit (klopt zit geen bekabeld device aangesloten.)
2.4/5 g groen
phone uit
sfp uit
ja ethernet kabel zit in de wan poort en komt vanuit de mediaconverter
power groen
PON groen
LOS uit
LAN groen (knippert zo nu en dan, normaal gedrag.)
Als PON ook niet knippert dan zou het goed moeten zijn, zie je ook niks in je Odido account bij meer onder storingen?
Als PON ook niet knippert dan zou het goed moeten zijn, zie je ook niks in je Odido account bij meer onder storingen?
Klopt PON is continu aan. Nog geen melding in mijn Odido account, wellicht komt dit dan nog.
Zojuist heeft de verbinding zichzelf weer hersteld. Toch raar dat het ineens zo lang offline geweest is “zonder” storing…
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.