Dinsdag is er iemand met de glasvezel kabels bezig geweest bij onze flat, maar door foutieve gegevens die niet overeenkomen met de realiteit kon die persoon zijn werkzaamheden niet verrichten.
Hij had de kabels al doorgeknipt, toen hij achter de incorrecte gegeven kwam, hij zei dat er spoed achter zit, maar ik wil dus weten hoe spoedig dit word opgelost.
Ik kan nu bijna niks doen, meeste spellen hebben internet nodig, en veel andere dingen ook.
Kan ook geen tv kijken, want dat loopt via de zelfde kabel.
Ik hoop toch echt dat vandaag of morgen de kabel gerepareed word, want ik heb geen zin om het hele weekend zonder verbinding te zitten.
En anders hoop ik wel op 1 of andere compensatie, want het is toch te gek voor woorden dat iemand komt voor 4 connecties, en dat er dan via zijn laptop 10 worden gedetecteerd.
Ik vraag me ook af, was dit niet te zien zonder de kabels te knippen, lijkt me toch wel wat logischer.
Anyway, ik hoop op een snelle reactie, en reparatie.
Met vriendelijke groet,
Nicky Otto