Skip to main content

Geen internet verbinding meer. 

Rood, knipperend lampje ‘LOS’ zichtbaar op de glasvezel box/aansluiting.

Zowel modem als glasvezelkastje resetten heeft geen effect. Alle kabels gecontroleerd en hier scheelt ook niks aan. Internet en tv dus ook, vielen een paar dagen geleden weg. In de tussentijd enkele dagen niet thuis geweest en alle internetkastjes zonder stroom gelaten  

Gemeente Groningen.

Graag hulp/info over hoe ik het kan oplossen of wie ik daar voor moet hebben.

storingen bekijken via de website lukt niet, want de website werkt ook niet goed (“de webpagina kan niet worden geladen, want Safari werd te vaak doorverwezen.” oid. Structureel probleem bij de website van Tmobile).  

Goedemiddag @Jspoelstra Is het probleem met internet inmiddels opgelost?

Safari te vaak doorverwezen:

1. Kies 'Safari' > 'Voorkeuren' in de menubalk van Safari.
  2. Klik op het privacysymbool.
  3. Klik op 'Beheer websitegegevens'.
  4. Zoek de naam van de omleidende website op met behulp van het zoekveld. Selecteer deze website en klik op 'Verwijder'. Safari verwijdert nu alle bewaarde gegevens voor deze website, inclusief cache en cookies. Hierdoor kan het gebeuren dat u bij de website wordt uitgelogd of dat de site zich anders gedraagt.
  5. Klik op 'Gereed' en sluit het voorkeurenpaneel van Safari

Als het probleem nog steeds optreedt, herhaalt u de stappen, maar klikt u niet op 'Verwijder' voor de omleidende website, maar op 'Verwijder alle' om de bewaarde gegevens te verwijderen van alle websites die u in Safari hebt bezocht.

Bron:Apple

Bij mij is het op deze manier opgelost, hopelijk helpt het bij u ook!
Succes! 

Hoi @Jspoelstra, hopelijk is het nog gelukt om eruit te komen met de tips van @CrisTien? Zo niet, zou je dan aan kunnen geven hoe vaak per seconde het LOS en het PON lampje knipperen op de witte Huawei Media Converter?

Hier moet hoe dan ook snel een oplossing voor komen!

Hoewel ik op een andere manier gegevens van T-Mobile in Safari heb verwijderd, heeft het wel gewerkt. Bedankt @CrisTien 

Hoi @Jspoelstra, hopelijk is het nog gelukt om eruit te komen met de tips van @CrisTien? Zo niet, zou je dan aan kunnen geven hoe vaak per seconde het LOS en het PON lampje knipperen op de witte Huawei Media Converter?

Hier moet hoe dan ook snel een oplossing voor komen!

Hoi @Cal 

Dit moet ik even op afstand doen, ben nu niet thuis. Maar ik heb twee stabiele groene lampjes. Als ik het me goed herinner zijn dat “power” en “LAN”. Alleen “LOS” knippert rood, eens per seconde aan en uit (misschien 2x/sec, als ik beschrijvingen online mag geloven). 
Vanavond dubbelcheck ik dit even en bel ik in ieder geval met de klantenservice.  

Gister eind van de middag gebeld met de klantenservice (binnen een minuut al iemand te pakken!👍🏻). Alles bij langs gelopen, maar het lijkt erop dat er in de wijk bekabeling is gesneuveld. Een voucher ontvangen om te kunnen internetten. 
Hopelijk is het probleem gauw verholpen!

Hi @Jspoelstra, merci voor deze terugkoppeling! Super om te lezen dat je een voucher hebt ontvangen, anders had ik die graag naar je toegestuurd. We gaan er alles aan doen om jouw verbinding weer zo snel mogelijk up and running te krijgen. 

Goedemorgen er is geen internet in centrum van Amersfoort. Nog meer mensen hier last van?

Goedemorgen er is geen internet in centrum van Amersfoort. Nog meer mensen hier last van?

Ja hier Amersfoort Vathorst geen verbinding op de glasvezel.

Tv box geeft SSL error

Ja hier Amersfoort Vathorst geen verbinding op de glasvezel.

Tv box geeft SSL error

Hier ook glasvezel ind vanaf vanmorgen 6uur niks meer. 

Ik heb even een nieuwe topic genaakt die niet al beantwoord is

Hoi @P.plijter2904 en @ktollenaar, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Amersfoort. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.