Skip to main content

Sinds maandagochtend heb ik geen internet meer in huis, de Huawei ONT led PON is uit en LOS knippert rood.

Ik heb de klantenservice hierover vanochtend gebeld omdat er geen storing bekend was(en in de woning niets bijzonder is gebeurd) en zij zag inderdaad dat er geen connectie was. Ze kon hier echter niks mee en zou dit doorzetten.

Mijn vraag is bovenstaande storing door te geven aan de fiber monteur die deze week 34-2024 in de wijkcentrale/-kast is voor andere storingen. 

Hallo,

De vouchercode: B7J1HFC6 krijgt bericht dienst is afgelopen.

De vouchercode: KT0DJOL1 is eenmalig geactiveerd, maar geen internet via jullie mobiele data?
 


@GameRoy Goed dat je dit gelijk aangeeft! 

Als je een SMS terug ontvangt met de boodschap dat de code is geactiveerd, maak je via de code gebruik van ons netwerk. Het is alleen mogelijk om 1 code per nummer te verzilveren. 

Maak je gebruik van een Odido of BEN simkaart? 

Mocht je de code op een ander toestel hebben gebruikt met een Odido of BEN simkaart en werkt deze niet? Laat het mij dan weten, ik stuur je gelijk een nieuwe! 


@GameRoy Goed dat je dit gelijk aangeeft! 

Als je een SMS terug ontvangt met de boodschap dat de code is geactiveerd, maak je via de code gebruik van ons netwerk. Het is alleen mogelijk om 1 code per nummer te verzilveren. 

Maak je gebruik van een Odido of BEN simkaart? 

Mocht je de code op een ander toestel hebben gebruikt met een Odido of BEN simkaart en werkt deze niet? Laat het mij dan weten, ik stuur je gelijk een nieuwe! 

Maken gebruik van twee Odido simkaart.


Ik heb het ticket wat hoger op de prio lijst gezet @GameRoy, we hebben 2 dagen geleden Guidion bericht hierover. Hopelijk krijgen we nu wat meer duidelijkheid. 

Drie weken verder storing internet nog steeds niet verholpen!

Graag status bericht in deze?


@GameRoy Goed dat je dit gelijk aangeeft! 

Als je een SMS terug ontvangt met de boodschap dat de code is geactiveerd, maak je via de code gebruik van ons netwerk. Het is alleen mogelijk om 1 code per nummer te verzilveren. 

Maak je gebruik van een Odido of BEN simkaart? 

Mocht je de code op een ander toestel hebben gebruikt met een Odido of BEN simkaart en werkt deze niet? Laat het mij dan weten, ik stuur je gelijk een nieuwe! 

Maken gebruik van twee Odido simkaart.

Hallo,

tot op heden een werkende voucher code niet mogen ontvangen?


Ik heb het ticket wat hoger op de prio lijst gezet @GameRoy, we hebben 2 dagen geleden Guidion bericht hierover. Hopelijk krijgen we nu wat meer duidelijkheid. 

Drie weken verder storing internet nog steeds niet verholpen!

Graag status bericht in deze?

Hallo,

geen status bericht mogen ontvangen?


Hoi @GameRoy, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk, maar we proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ticket is doorgezet naar de technische dienst en zij proberen het ook zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast zal ik je direct een nieuwe vouchercode in een DM sturen! Groetjes, Ishana


Hoi @GameRoy, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk, maar we proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ticket is doorgezet naar de technische dienst en zij proberen het ook zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast zal ik je direct een nieuwe vouchercode in een DM sturen! Groetjes, Ishana

Hallo,

Drie weken verder storing internet nog steeds niet verholpen! 

Gaarne ontvang ik een voucher code.


Ik heb ze gestuurd @GameRoy


Hoi @GameRoy, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk, maar we proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ticket is doorgezet naar de technische dienst en zij proberen het ook zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast zal ik je direct een nieuwe vouchercode in een DM sturen! Groetjes, Ishana

Hoi,

Probleem zit in de pop (wijkkast).

No.4 onderstaande afbeelding aanvullende informatie voor de ticket zodat er gerichter kan worden gezocht door de Technische Dienst.

 


Hoi @GameRoy, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk, maar we proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ticket is doorgezet naar de technische dienst en zij proberen het ook zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast zal ik je direct een nieuwe vouchercode in een DM sturen! Groetjes, Ishana

Hallo,

Drie weken verder storing internet nog steeds niet verholpen! 

Gaarne ontvang ik een voucher code.

Hallo,

Vier weken verder storing internet nog steeds niet verholpen! 

Gaarne bericht.


Hey @GameRoy, gisteren hebben we opnieuw Guidion verzocht om Open Dutch Fiber aan te sturen, dit moet via Guidion verlopen. Hopelijk reageren ze hier spoedig op! 


Hoi @GameRoy, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk, maar we proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ticket is doorgezet naar de technische dienst en zij proberen het ook zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast zal ik je direct een nieuwe vouchercode in een DM sturen! Groetjes, Ishana

Hallo,

Drie weken verder storing internet nog steeds niet verholpen! 

Gaarne ontvang ik een voucher code.

Hallo,

Vier weken verder storing internet nog steeds niet verholpen! 

Gaarne bericht.

Hallo,

Vier weken verder storing internet nog steeds niet verholpen! 

 

Vouchercode verloopt vandaag. Gaarne ontvangen wij een werkende voucher.


Verstuurd @GameRoy


Sinds maandagochtend heb ik geen internet meer in huis, de Huawei ONT led PON is uit en LOS knippert rood.

Ik heb de klantenservice hierover vanochtend gebeld omdat er geen storing bekend was(en in de woning niets bijzonder is gebeurd) en zij zag inderdaad dat er geen connectie was. Ze kon hier echter niks mee en zou dit doorzetten.

Mijn vraag is bovenstaande storing door te geven aan de fiber monteur die deze week 34-2024 in de wijkcentrale/-kast is voor andere storingen. 

 

Hallo,

Oorzaak: Na werkzaamheden in de wijkcentrale/-kast is door dienstdoende monteur mijn vezeldraad beschadigd!!!!

Ruim 1 maand later is vandaag(25-09-204) de storing verholpen/gerepareerd.

Jammer dat dit zoveel moeite kost.

Hopelijk kunnen jullie voor dit soortgelijk probleem, opnemen in de oplossing procedures!!!!

Kunnen jullie het aantal dagen offline vergoeden op mijn factuur? 
Het gaat om periode 19-08-2024 tot en met 25-09-2024.

Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd gewoon kan werken…

Bedankt!


Hey @GameRoy, ik ben erg blij om te horen dat het eindelijk opgelost is. Ik heb ook direct de vergoeding voor je in gang gezet, dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!  


Reageer