Skip to main content

Sinds maandagochtend heb ik geen internet meer in huis, de Huawei ONT led PON is uit en LOS knippert rood.

Ik heb de klantenservice hierover vanochtend gebeld omdat er geen storing bekend was(en in de woning niets bijzonder is gebeurd) en zij zag inderdaad dat er geen connectie was. Ze kon hier echter niks mee en zou dit doorzetten.

Mijn vraag is bovenstaande storing door te geven aan de fiber monteur die deze week 34-2024 in de wijkcentrale/-kast is voor andere storingen. 

Hi @GameRoy, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer van je internet kunt genieten en ben meteen voor je gaan kijken. De desbetreffende collega had een ticket aangemaakt voor onze technische dienst. Ze hebben vanmorgen Guidion voor je aangestuurd. Ook zie ik dat er al een afspraak is ingepland voor vandaag! Zou je mij een terugkoppeling iwllen geven hiervan? Alvast bedankt.


Hi Tommie van Odido,

Bevestigen afspraak met de monteur vandaag dinsdag 20 augustus 2024 tussen 16:00 uur en 19:59 uur.


Hi Tommie van Odido,

Bevestigen afspraak met de monteur vandaag dinsdag 20 augustus 2024 tussen 16:00 uur en 19:59 uur.

Geen monteur?

Wil graag zsm weer een afspraak monteur.


Hi Tommie van Odido,

Bevestigen afspraak met de monteur vandaag dinsdag 20 augustus 2024 tussen 16:00 uur en 19:59 uur.

Geen monteur?

Wil graag zsm weer een afspraak monteur.

Laat maar! Heb weer een afspraak morgenochtend.


Hi,

Guidion monteur net geweest(21-08-24 vanmorgen) metingen gedaan en HUAWEI ONT omgewisseld, storing blijft. Dus in huis alles oke!

Ticket wordt doorgezet naar Odido:
Duurt 5 dagen om de netbeheerder op lokatie/wijkcentrale te sturen om deze storing te verhelpen!

A.u.b. adhoc in de planning deze storing meenemen, waarom er zijn meerdere storingen die deze week verholpen moeten worden op lokatie/wijkcentrale,


Bedankt voor de terugkoppeling @GameRoy, hopelijk kan de volgende monteur het voor je oplossen! 


Hi, wil je inzien wat de status is van de doorgezette ticket?


Ik kan op dit moment nog niks inzien @GameRoy


Hi,

via de chatbox hierheen gestuurd(alle medewerkers bezet!!): 

  1. Wat is de status van mijn ticket?
  1. Zit tijdelijk zonder internet sinds Ma 19-8-2024, hoe krijg ik een vervolg voucher code gebruikmakend van internet via jullie mobiele netwerk?

Hey @GameRoy, ik kan niet zien of Guidion nu een ticket had ingeschoten dus die heb ik voor de zekerheid aangemaakt. Ik heb je een nieuwe vouchercode opgestuurd via privéberichten!

 


Hi Tommie,

  1. Dank voor het aanmaken vervolg ticket.
  2. vouchercode is ontvangen via privéberichten.

Hi,

Gisteren geen reactie van Technische Dienst.Odido ontvangen.

Wil je mij op de hoogte van de voortgang.


@GameRoy Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar vooralsnog zie ik nog geen update. 

Ik heb gelijk een notitie achter gelaten met het verzoek of dit z.s.m. kan worden opgepakt. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 


Hi,

Geen reactie van Technische Dienst.Odido ontvangen.

Wil je mij op de hoogte houden inzake voortgang?


Wij ook nog niet @GameRoy, komt goed! 


Sorry hoor, Ik vind dit niet kunnen! Bijna twee weken geen internet.

Het probleem is door jullie veroorzaakt.

Waarschijnlijk op lokatie (wijkcentrale) door een monteur mijn aansluiting eruit gehaald. 

Maar goed, als mijn Odido contract teneinde loopt wordt er niet verlengd. En zal in mijn Kennissenkring hierover hebben.  

 


Het ticket ligt op dit moment bij de onderaannemer @GameRoy, zij dienen het nu op te pakken. 


Sinds mijn bericht jl. vrijdag ondervind ik internet haperingen via jullie data netwerk! Nu maandag morgen helemaal geen internet. Graag ontvang twee nieuw voucher codes. Let op er is toch data via mijn maand abonnement afgenomen!!!


Hi @GameRoy, zoals Tommie heeft aangegeven wachten we op dit moment op de onderaannemer. Zodra dit geregeld is, krijg je hier gelijk bericht van!  Ik heb in een privébericht direct 2 nieuwe vouchercodes naar je toe gestuurd, zodat je hiervan gebruik kan maken. 


Hi @GameRoy, zoals Tommie heeft aangegeven wachten we op dit moment op de onderaannemer. Zodra dit geregeld is, krijg je hier gelijk bericht van!  Ik heb in een privébericht direct 2 nieuwe vouchercodes naar je toe gestuurd, zodat je hiervan gebruik kan maken. 

Hi, ma 26 aug is er 80% internetbundel uit mijn abonnement gebruikt?


Wat bedoel je precies @GameRoy? Heb je de vouchercodes wel geactiveerd? 


Hey @GameRoy, ik kan niet zien of Guidion nu een ticket had ingeschoten dus die heb ik voor de zekerheid aangemaakt. Ik heb je een nieuwe vouchercode opgestuurd via privéberichten!

 

Jullie zijn ruim twee weken verder tot op heden is het internet storing niet verholpen!

Wat is de status?


Ik heb het ticket wat hoger op de prio lijst gezet @GameRoy, we hebben 2 dagen geleden Guidion bericht hierover. Hopelijk krijgen we nu wat meer duidelijkheid. 


Twee actieve voucher codes verlopen vandaag, graag ontvang wij twee nieuwe voucher codes i.v.m. nog op te lossen storing aan het internet


Hallo @GameRoy 

Ik stuur je 2 nieuwe vouchers in een pm 🙂


Reageer