Goedenavond,
Op zondag 26 maart 2023 heb ik mijn abonnement veranderd van 100mbps naar 400mbps. De bestelling was dezelfde dag nog afgerond, maar na een snelheidstest bleek de snelheid onveranderd. Via een post las ik dat het mogelijk zou helpen om je installatie opnieuw op te starten, dus ging ik dat even doen.
In plaats van sneller internet heb ik nu helemaal geen internet. Nadat ik de stekkers weer erin heb gedaan van mijn connector en modem verbindt de modem zich niet meer met de connector (volgens de lampjes). Ik heb alles geprobeerd wat ik maar kon vinden op internet, helaas zonder succes. Nu heb ik maandag met de klantenservice gebeld en we zijn tot de conclusie gekomen dat er een monteur langs moet komen. Ik zal een uitnodiging krijgen van de monteur, maar die heb ik nog steeds niet ontvangen. Duurt dat altijd zo lang of is er wellicht wat fout gegaan?
Daarbij zou ik nog willen vragen wat er hier mis is gegaan, want ik snap er niks van. Hoe kan het dat wanneer ik mijn stekkers in en uit doen ik opeens geen internet meer heb. De lampjes van de connector en modem branden wel allemaal hoe het hoort volgens mij, behalve de belangrijkste. Iemand enig idee? Ik ben ook namelijk bang dat ik zo nog 2 weken zonder internet kom te zitten. Als het goed is heb ik afbeeldingen toegevoegd