Nadat mijn stop eruit sloeg, nog onduidelijk waarom, heb ik geen internet meer. Het wereldbolletje op mijn zyxel modem is rood. TV doet het wel, wat ook over deze modem loopt. Hen de modem en converter al meerdere keren gereset maar geen soelaas. De helpdesk kan wel in de modem maar ziet dat er geen internet mogelijk is. Ik krijg nog een sms met gegeven voor een monteur maar er werd geadviseerd ook op de community te kijken/vragen.
iemand een idee??
Hallo
Woon je in Den Haag in de wijk Segbroek? Momenteel hebben daar wat klanten last van een storing.
Spontaan doet hij het weer, er was geen storing in de buurt. Iemand een idee? Het heeft er een uur uitgelegen
Fijn dat het weer werkt
Mocht je nog een keer zoiets ervaren kan je altijd dit topic raadplegen.
Spontaan doet hij het weer, er was geen storing in de buurt. Iemand een idee? Het heeft er een uur uitgelegen
Hoi
Gelukkig heb je weer verbinding! Indien we nog eens kunnen assisteren, let us know. De Community helpt en denkt supergraag mee. Voor nu: stay safe en een mooi weekend toegewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.