Hey T-mobile,
Bij ons werkt T-mobile thuis internet niet meer, Sinds we gebruik hebben gemaakt van de klantenvoordeel actie om het internetsnelheid te upgraden ligt het internet plat, We hebben ook meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en de standaard procedures (waaronder het resetten van de modem, resetten van media converter) werken helaas niet.
Hierbij post ik paar fotos.
Bladzijde 1 / 1
Hi @besa , oei dat klinkt haast alsof er een verkeerde patch heeft plaatsgevonden bij het omzetten. Je geeft aan al contact te hebben gehad met onze Klantenservice, hebben mijn collega's al actie ondernomen en onze technische dienst ingeschakeld? In dat geval kan ik het niet bespoedigen en is het hier even op wachten. Mocht het onduidelijk zijn po dit mometn stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.