Skip to main content

Ik schrijf dit bericht omdat ik geen contact met je kan opnemen.

 

ik kwam van tele2 naar t-mobile, mijn vraag is: wanneer gaat mijn internet bij jullie werken? Er was een monteur die alles heeft geïnstalleerd en tot op de dag van vandaag heb ik geen internet.Ik kan niet eens inloggen op My T mobile

Bestenklaudia1985 en t-mobile,

Wij hebben thuis een soortgelijke situatie. Komen van tele-2 kabel en moesten naar t-mobile glasvezel. Alles is geïnstalleerd, maar het wereldbolletje blijft op rood. Verbinding maken met het wifi-netwerk gaat prima, maar vervolgens is er geen internet. Hoe lossen we dit op?


Ik heb hetzelfde probleem, ik kan geen contact opnemen met t-mobile😡😡😡😡😡


@klaudia1985 Super goed dat je onze Community hebt gevonden! Ik help je graag verder. Heeft het internet wel eventjes gewerkt nadat de monteur is geweest of heeft het helemaal niet gewerkt? Ik kan op jouw e-mailadres hier geen abonnement vinden. Kan het zo zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt? Zou je eventueel ook jouw gegevens kunnen aanvullen op de Community, dan kunnen we je abonnement erbij pakken en sneller verder helpen! 

@MGP Bij jou zie ik dat de monteur was langsgeweest, maar dat er geen licht op de Glasvezel staat. Dit zou eventueel te maken kunnen hebben met dat het monteursbezoek eerder was dan de oplevering van de lijn door de netwerkbeheerder. Deze is inmiddels wel opgeleverd. Zou je deze stappen willen volgen, vaak is dit de oplossing: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community! Voor de zekerheid maak ik ook een ticket voor jou aan naar onze technische dienst, zodat zij de netwerkbeheerder kunnen aansturen, mocht bovenstaande voor jou toch niet de oplossing zijn. Laat je het ons weten als het weer werkt? 😀 


Internet werkt helaas nog steeds niet,

het laat me zien dat mijn mail klaudi.kotula 1@t....2.nl is.Ik heb nooit zo'n e-mail ingesteld en ik denk dat alle e-mails daar binnenkomen.Help alstublieft


Hi @klaudia1985, kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik graag met je mee om jouw verbinding zo snel mogelijk weer up and running te krijgen. Ik wil dit namelijk voor je fixen. 


heb je mijn bericht ontvangen?


Hi @klaudia1985, yes die heb ik ontvangen en daar heb ik je net van een reactie voorzien! Voor de volledigheid plaats ik mijn reactie ook hier. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, maar ik zie dat één van mijn collega's mij voor is geweest en zojuist een nieuw verzoek heeft ingediend voor onze technische dienst om hier zo snel mogelijk naar te kijken. Omdat ik wil dat je heel rap van jouw verbinding kunt genieten, heb ik ook aan één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of ze hier meteen naar kunnen kijken als ze een gaatje hebben. We gaan er dus voor je achteraan en de collega die dit verzoek voor jou heeft ingeschoten houdt de status hiervan in de gaten! ❤️
 


Reageer