Hoi,
Sinds 3 juni overgestapt naar tmobile thuis, helaas tot op heden geen internet ! er gaat iets mis met het activeren van de signaal, echter werd er daarna verteld dat er problemen zijn in de wijkkast. Ik kom helaas niet verder en heb zelf contact opgezocht met KPN. Er zijn tickets aangemaakt maar ik heb het gevoel dat dit niet goed komt zonder druk op te zetten door iemand van hogerop. Er is al flink contact geweest maar vanaf mij kant. T mobile zegt heletijd dat ze terug bellen maar ze bellen helemaal niet terug en het word zogenaamd elke keer opgelost voor morgen/ voor het weekend. Maar dan weer niks. Begin het nu wel zat te raken. Nadat ik Vandaag weer gebeld had ben ik het wel helemaal zat. Er zijn 2 monteurs van KPN geweest & 2 van T-Mobile. Maar ze blijven me maar van het kastje naar de muur sturen. Vandaag had ik gebeld en werd me weer het zelfde onzin verteld dus wou abbonement opzeggen. Zouden ze me doorverbinden maar hangen op tot 2 x toe???? SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT!!!