Sinds afgelopen maandag 18 december werkt mijn internet niet meer, de Huawei Media Convertor knippert om de seconde rood.

ik heb er begrip voor, als je miljoenen klanten hebt, kan er wel eens iets mis gaan. En dat een monteur de volgende dag niet langs kan komen begrijp ik ook.
Ik heb een voucher (7 dagen geldig) gekregen voor onbeperkt internet op mijn Ben telefoon. Is trouwens wel behelpen met regelmaat staat het beeld op tv stil. Wat ook lastig is, is dat ik mijn telefoon thuis moet laten anders zitten mijn vrouw en kinderen (15 en 17) zonder internet. Dat werkt niet dus heb iets anders bedacht.
ĂĂ©n week is verstreken en ik heb 2 T-mobile prepaid telefoonkaarten 9,95/st. gekocht en hiervoor 2 vouchers met onbeperkt internet voor 7 dagen gekregen.
Tweede kerstdag zou de monteur eerst in de ochtend komen, maar dat is de avond ervoor omgezet naar 12:45 en dat kon een uur eerder of later worden. In de middag zouden we naar vrienden gaan, maar het internet is voor ons belangrijk dus ik blijf thuis. Ik bel naar Guideon maar zij werken niet. Ik maar wachten en rond 16:00 uur krijg ik een sms-je dat de monteur onverwacht is uitgevallen, dus ik zit voor Jan met de korte achternaam voor niks heel de middag thuis te wachten.
Als iets niet doorgaat, prima maar laat het dan op tijd weten. Odido nog 4 maanden dan ben ik er vanaf voor mij nooit meer.