Skip to main content

Ik heb geen internet in mijn thuis .

Hi @Esraali, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent! 

Kan je een aantal vragen beantwoorden voor mij? Dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten, alvast bedankt!

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Graag duidelijk omschrijven zoals achter de vraag!


In van de modemconverter PON is uit ,LAN en Power zijn brandt,LOS is knippert langzaam 


In van de mediaconverter PON is uit , en LAN en Power zijn brandt,LOS is knippert langzaam 

 


@Esraali bedankt voor alle duidelijke informatie.

Ik zie dat je gisteren al met onze klantenservice gesproken hebt. Er is een ticket aangemaakt en onze techneuten gaan voor je aan de slag. Als zij hier meer over weten dan wordt er contact met je opgezocht. Wil je mij op de hoogte houden van de situatie?


Reageer