Deze ochtend ook storing in Meerzicht 2715. Gemeld, geen internet. De rest niet kunnen testen want ik neem alleen internet af van t-mobile.
Hoi
Ik hoop dat zij dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen, daar zetten wij in ieder geval alles voor in!
Ja de hulp was super, inderdaad fijn dat ik nu tijdelijk onbeperkt internet heb op de mobiel.
Vanmorgen nog even gebeld, bleek iets in de wijk enterale verkeerd te zitten.
Nu heb ik alleen nog steeds geen internet (had de hoop met het probleem in de wijk centrale) dat het sneller opgelost zou worden.
Ik kreeg nu bericht van guidion dat ze Woensdag tussen 08:00 en 12:00 komen. Mijn ervaring is dat Guidion dan na 12:00 komt...of helemaal niet. We wachten in iedergeval af.
Voor andere geïnteresseerden, je hebt routers waarbij je aan de achterzijde een usb aansluiting hebt. Ik zit nu met een mobiele laadkabel met usb achterin mijn router (Synology). Nadat je de instelling usb tethering aanzet op je mobiel, kan je router je mobiel als modem gebruiken naar het internet (via je mobiele 5g).
Is niet het meest stabiel, maar kan je wel je gehele woning van (traag ) internet voorzien via 5g. Dit is handig met kinderen die tv/Netflix willen kijken of met tablets rondsjouwen...doe er je voordeel mee.
Groetjes,
Jelle
Hi
Ook wil ik je bedanken dat je deze tip met ons hebt willen delen. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, laat het me dan zeker weten. Ik sta altijd voor je klaar!
Nou een update zover;
Ik begon sinds vanmorgen plots bericht te krijgen dat ik een afspraak moest gaan inplannen...dat is raar de monteur zou vandaag langskomen…
Ik deze ochtend proberen te bellen met Guidion, na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen. Gelijk jullie link gevolgd en opnieuw geprobeerd een afspraak te plannen.
Later op de dag had ik wat meer tijd, dus ik weer even bellen met Guidion. Wilde nu namelijk wel zeker weten wanneer ze kwamen en een bevestiging. Blijkt echter dat Guidion wederom mijn afspraak eruit heeft gehaald in totaal dus twee keer...
De helpdesk medewerker kende wel een monteur in Zoetermeer, dat moest dan een speciale monteur zijn volgens hem, niet iedere monteur kan dit, hij wist volgens mij nieteens wat het probleem was....terwijl T-mobile mij vertelde dat het probleem in de wijkcentrale zit.
Al met al Guidion laat je lopen van het kastje naar de muur, weten niks, kunnen niks plannen….het is een verschrikking. Wel duizendmaal excuses...maar ik heb nu dan eindelijk de bevestiging dat ze Maandag (over 5 dagen) langskomen...ze mochten wat mij betreft ook sávonds langskomen in het weekend...maar kennelijk is deze hele bijzondere monteur alleen aankomende maandag beschikbaar…
Overigens wel weer netjes door T-mobile geholpen, maar wordt gek van het internetten via 5G :-(
T-mobile doe iets aan Guidion alstublieft, dit straalt ook af op jullie service...
overigens;
Ik had het er nog met mijn vrouw over, dat het zo vreemd was, dat ik al kreeg te zien wat ze gingen doen. Voornamelijk registreren van mijn modem (serie nummers) en anders administratieve zaken. Dit deed bij ons de wenkbrauwen fronzen, aangezien ik zelf alles heb aangesloten.
Ik had namelijk al 8 Maanden mijn spullen thuis, monteur kwam eerder niet op de afsgsproken tijd en dag, maar alles werkte. In overleg met T-mobile destijds gewoon zo gelaten.
Wij krijgen nu thuis de indruk dat we mogelijk door Guidion van het netwerk afgehaald zijn, omdat de registratie niet door hun compleet is gemaakt….wat ik erg kwalijk zou vinden. Maar je verwacht ook niet dat er 2 afspraken worden geannuleerd zonder dit uberhaupt te laten weten, dus wie weet.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.