Sinds gister 16.00 uur hebben we geen internet (glasvezel) meer. Het LOS-lichtje knippert op de Huawei-ONT. De router werkt nog prima; ik kan er nog op inloggen. We hebben niets aan de setup veranderd. Voor gistermiddag 16.00 uur werkte alles nog prima. Kunnen jullie kijken wat de storing veroorzaakt en wanneer dit is opgelost?
Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. Nu wil ik natuurlijk niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Als je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je gelijk een Unlimited voucher code sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?
Vanmiddag kon Guidion al langskomen, dus dat was snel. Maar de monteur was binnen 2 minuten weer weg, omdat hij zag dat het probleem bij de netwerkbeheerder (extern) ligt. Hij kon daar niks aan doen. De glasvezelkabel zelf was in orde. Hij gaf nog aan dat in 90% van de gevallen de netwerkbeheerder het moet oplossen bij een rood knipperend LOS-lampje. Jammer dat die dan niet gelijk wordt ingeschakeld, dat lijkt me voor jullie ook goedkoper.
Hopelijk kan de netwerkbeheerder snel langskomen, aangezien we nu zonder internet zitten. We hebben helaas geen simkaart van Odido of BEN.
Ik kreeg zojuist te horen dat bij de buurman gister glasvezel via jullie is aangesloten. Precies toen is bij ons het internet eruit geklapt. Ik vermoed dat dat met elkaar te maken heeft.
Dat zou wel eens kunnen
Hier ligt het er ook uit sinds Donderdag 23-05 12:45, Ook het LOS lampje wat knippert.
Zaterdag is Guidion langs geweest en deze kon helaas niets doen omdat het probleem buitenhuis was. Deze gaf aan dat maandag alles weer zou moeten werken en anders moest ik bellen (vond het al heel voorbarig met het weekend ertussen maar ok)
Zondag een mailtje gehad dat de ticket met 1 werkdag beantwoord zou worden, maar helaas.
Maandag gebeld met de helpdesk maar helaas blijft het nu angstvallig stil. 3 pubers in huis waarvan 2 met zomer vakantie en geen internet… Joy…
Hoop dat het bij jou sneller weer werkt. hier schiet het echt niet op. Zo lang zou het toch niet meer mogen duren?
Monteur is vanochtend langs geweest. Even wat aangepast in de wijkkast en ik heb weer internet. Erg fijne toegankelijke monteur. Mocht ik weer issues hebben dan kan ik hem direct bellen op z’n 06.
Het probleem had inderdaad te maken met de installatie van glasvezel bij de buren afgelopen maandag.
Helaas niet, Het probleem ligt bij ODF, en wordt pas rond 6 juni opgelost zeggen ze. van de zotte zo lang zonder internet. Alleen maar om even te kijken in de wijkcentrale.
Balen inderdaad. Zeker omdat het waarschijnlijk in 10 minuten is opgelost.
Hey
Top. Het liep van 27 t/m 30 mei.
Het LOS-lampje knippert weer sinds vanmorgen. Kunnen jullie kijken of dit nu definitief opgelost kan worden? Het lijkt telkens mis te gaan in de wijkkast, dus fijn als daar gelijk een monteur voor kan komen en niet weer Guidion die in 1 minuut constateert dat hij niets kan betekenen.
Sinds 14.45 werkt het weer. Heeft eruit gelegen van 09.00 tot 14.45.
Fijn om te horen dat het weer werkt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.