Skip to main content

Ik heb mijn internet snelheid verlaagd van 500 naar 100. 

Maar nu werkt mijn internet en tv niet meer. Volgens een medewerker van de klantenservice komt dit omdat het een lopende bestelling is. Echter als ik inlog bij mijn tmobile thuis zijn er geen lopende bestellingen. 

Wat kan ik doen? 

Hallo @Nic Martens 

Heb je de wijziging zojuist doorgevoerd?

Meestal is het even wachten maar zou je je modem eens even voor ongeveer 10 seconden van het stroom willen halen?

Indien dat niet helpt kan je ook eens de converter uitzetten en dan weer aan?


Hallo, 

Bedankt voor je reactie, 

Ik heb de wijziging afgelopen weekend doorgevoerd, heb ook een bevestigingsmail gekregen. 

Heb het hele weekend en vanmorgen gewoon internet en tv gehad, maar nu niks meer. 

Heb inmiddels het modem en de converter meerdere malen van de stroom gehaald, maar het werkt nog niet. 


Hi @Nic Martens

 

Ik wil je hierbij geruststellen dat dit niet komt door de snelheidsaanpassing. Het blijkt ook een lastig te verklaren iets te zijn, aangezien het internet alweer hersteld is bij je, zonder dat hiervoor een monteur nodig was. Nou ja, eind goed al goed, zullen we maar zeggen!

 

Wat betreft de wijziging: ik zie nog geen datum dat we verwachten de snelheid om te zetten. Tot die tijd heb je dus nog 500 Mbps tot je beschikking. 


Reageer