Goedemiddag, sinds gisteren geen werkende internetverbinding meer. Contact gehad met de klantenservice en mogelijk heeft het verband met een opzegging per 1-12 maar deze opzegging is geannuleerd op 7-11 (heb ik een bevestiging van). Collega zou het doorzetten naar de technische dienst om dit op te lossen. Dit lijkt me toch iets dat vrij simpel zou moeten gaan. Kan iemand mij vertellen wanneer ik weer een werkende internetverbinding heb? Overigens de collega gisteren heeft mij heel vriendelijk te woord gestaan, het gaat mij meer om een stukje verwachtingsmanagement dan kan ik me daarop instellen. Internet is tegenwoordig vrij essentieel.
Op dit moment kan ik nog geen update inzien, maar ik weet zeker dat mijn collega’s druk bezig zijn om de verbinding te herstellen.
Natuurlijk wil ik niet dat je de gehele tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je meteen een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hiermee een hotspot maken en deze verbinden aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?
Mocht ik in de tussentijd ngo ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd voor je klaar!
Hallo Teresa, ik heb zelf een BEN abonnement dus dat zou heel fijn zijn om die voucher code te ontvangen. Alvast bedankt!
Hoi
-Kan mijn oude contract ook in de mijn odido omgeving beëindigd worden door jullie? (die met ingangsdatum 1-12-2023).
- Kan mijn nieuwe contract toegevoegd worden?
- Wanneer is de exacte startdatum van mijn nieuwe verbinding?
Alvast vriendelijk bedankt voor je reactie.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.