Skip to main content

Hoi,

Ik heb sinds ruim een maand 400mbit internet van jullie.

Sinds enkele uren heb ik geen internet meer. Rood lichtje, al een paar keer gereset volgens de storingsinstructies van jullie.

Betreft Zyxel T56

Postcode 5627 (Eindhoven)

Nog steeds geen internet.

 

PON lichtje knippert ongeveer 2x per seconde in de meterkast.


Hoi @chrisco84, heel fijn dat je dit aan het licht brengt, ik zie je graag snel weer genieten van Internet! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij. Er is inmiddels een onderzoek bij de technische dienst geopend en wij gaan uitgebreid het netwerk onderzoeken om precies te achterhalen waar dit probleem ligt en hoe wij dit adequaat voor je aan kunnen pakken.

Wij gaan hier voor je achteraan, ik verwacht dat je binnenkort weer online bent! 


And we’re back :)

 

99 Oct 17 17:11:37 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface ETH_Internet connection ready

Dat was van korte duur, nu werkt het weer NIET


Hey @chrisco84, dat kan kloppen. Het ticket is namelijk nog in behandeling. Hopelijk ben je snel weer online!

 


Verbinding is nu ongeveer anderhalve dag weer werkend.


Reageer