Gebeld met de service desk en ik kan een afspraak gaan maken met een monteur.
@PaulP Fijn om te lezen dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega van de Klantenservice. Is het gelukt om een afspraak in te plannen?
Ik wil niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je gelijk een Unlimited voucher code sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?
@PaulP Fijn om te lezen dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega van de Klantenservice. Is het gelukt om een afspraak in te plannen?
Ik wil niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je gelijk een Unlimited voucher code sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?
Dank je. De monteur is net geweest en het probleem was snel opgelost. Iemand had in de POP "mijn" kabel eruit getrokken. Wat een #&¥^π°$°
@PaulP Geweldig om te lezen dat de verbinding zo snel is hersteld!
Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het dan weten. Ik help je graag verder!