geen internet meer

  • 28 February 2024
  • 9 reacties
  • 76 Bekeken

Beste , wij hebben sinds vandaag geen internet meer nou las ik dat er een storing was dat je de stekker er uit moet halen , al geprobeerd maar geen gewenst resultaat 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Davy151, fijn dat je dit aankaart, ik spring graag voor je in de bres om de verbinding zo snel mogelijk te herstellen! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en dat er vandaag nog een monteur van Guidion langskomt. 

Ik heb veel vertrouwen in de komst van de monteur, dit komt snel helemaal goed!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Davy151, fijn dat je dit aankaart, ik spring graag voor je in de bres om de verbinding zo snel mogelijk te herstellen! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en dat er vandaag nog een monteur van Guidion langskomt. 

Ik heb veel vertrouwen in de komst van de monteur, dit komt snel helemaal goed!

Monteur is idd langs geweest kon er verders ook niks aan doen ,die zie dat het snel verholpen zou worden maar zitten nog steeds met het zelfde ? Wie gaat dit nou verder oppakken om het op te losse ? 
zo lekker is dit ook niet als je thuis moet werken met zo hotspotje met je mobieltje

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Davy151, je hoeft je geen zorgen te maken: ik zie dat de monteur dit gelijk heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Hier is nu een ticket voor aangemaakt en zij gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag voor je. Zodra hun onderzoek is afgerond en ze een update voor je hebben, zal er contact met je opgenomen worden. Hier krijg je nog bericht van. Mocht je in de tussentijd nog een voucher nodig hebben voor Unlimited mobiel internet, laat dit aan me weten. Ik ga er dan gelijk een voor je in orde maken! 

Hey

ja doe maar 2 codes dan het is beter dan niets, is er inmiddels al iets duidelijker? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Davy151, op dit moment heb ik nog geen nieuwe status update. We zijn druk bezig om te achterhalen waar het fout gaat. Ik heb je twee vouchercodes opgestuurd via een privébericht! 

Tja tja wanneer is er wel iets over bekend? Kan ik zelf niet ergens iets van een status zien of bellen naar dat bedrijf ? Beetje dood spoor zo

Reputatie 7
Badge +5

Ik kan nog geen nieuws delen @Davy151! Weet dat we dit meteen doen zodra er meer bekend is. De technische dienst heeft vandaag nog een update achtergelaten, maar daarvan is de boodschap dat we nog aan het wachten zijn op informatie vanuit de beheerder. Je hoort van mij zodra er ontwikkelingen zijn. Het team houdt het scherp in de gaten!

Goeden dingen mogen ook gezegd worden het is netjes opgelost ! 

Reputatie 6
Badge +2

@Davy151 Super om te lezen dat het is opgelost en wat een mooi compliment! 😀 Ik vind het oprecht heel leuk om te lezen, dank je wel! 

Reageer