Skip to main content

Mijn internet is ermee gestopt. Lampje van wereld bol gaat niet branden. Kabels gecontroleerd en vervangen alles gereset. Wat kan ik nog meer doen?

Hallo @Peter8975 

Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting? Indien glasvezel welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Er is een algemene storing in de regio Schijndel bekend :

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


Gewone dsl aansluiting . Zit in de wan poort 

Laatste 2 lampjes knipperen 


@Peter8975 

Bij DSL moet de telefoonkabel in de DSL poort, verder is er volgens de lampjes geen signaal.


Alles weer omgezet en reset gedaan. Nu gelukkig weer beeld en geluid.

Bedankt 👍


@Peter8975 

Het internet werkt weer?


Hi @Peter8975 wat super om te zien dat jouw diensten weer zonder problemen werken! Ik wil je een hele fijne dag wensen! 😄


Reageer