Skip to main content

Hallo,

Sinds gisteravond geen internet meer, alles opnieuw opgestart diverse malen, echter geen succes.

Klantenservice gesproken, maar die kunnen mij ook niet helpen en geven aan dat het 3 tot 5 werkdagen kan duren… kan iemand mij helpen? 

Los lampje brand niet op de media converter, PON wel, dus er is glasvezel netwerk, alleen op de modem is de wereld bol rood… 


Hallo @UmKa 

Knippert het PON lampje niet? Controleer of de internetkabel naar de WAN poort van de router gaat.


Hallo @UmKa 

Knippert het PON lampje niet? Controleer of de internetkabel naar de WAN poort van de router gaat.

PON knippert en WAN brand.. alles lijkt goed, het lijkt er op dat er vanuit de server de poort niet open staat.


@UmKa 

Bij een knipperende PON is er inderdaad een signaal maar een stoorzender in het netwerk verstoort het signaal, zodra die stoorzender verwijderd is zou je weer online moeten zijn.


@UmKa

Bij een knipperende PON is er inderdaad een signaal maar een stoorzender in het netwerk verstoort het signaal, zodra die stoorzender verwijderd is zou je weer online moeten zijn.

Sinds gisteravond geen internet.. hoop dat een modulator dit oppakt.. 


Hoi @UmKa, goed dat je dit op de kaart zet en fijn dat je al een hoop hebt geprobeerd! Ik wilde meteen voor je aan de slag om tot een oplossing te komen, alleen zie ik dat je inmiddels al contact met een collega hebt gehad en dat wij dit voor je hebben doorgezet naar de technische dienst. 

Wij gaan hier voor je achteraan, wij proberen zo snel mogelijk dé oplossing voor je te vinden! 💪


Hoi @UmKa 

Een moderator kan hetzelfde als de klantenservice. Als er een ticket naar de backoffice is gestuurd wordt het daar onderzocht en de juiste actie uitgezet. Dat kan inderdaad tot 5 dagen duren. 


Hoi @UmKa, goed dat je dit op de kaart zet en fijn dat je al een hoop hebt geprobeerd! Ik wilde meteen voor je aan de slag om tot een oplossing te komen, alleen zie ik dat je inmiddels al contact met een collega hebt gehad en dat wij dit voor je hebben doorgezet naar de technische dienst. 

Wij gaan hier voor je achteraan, wij proberen zo snel mogelijk dé oplossing voor je te vinden! 💪

graag want, mijn mobiel  heeft niet heel goed ontvangst thuis, ook zie ik dat men een coupon krijgt.. die hebben wij niet gekregen.. 


Hi @UmKa, heb je een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of Ben®️? Dan kan ik je inderdaad voorzien van een 4g unlimited vouchercode. Kun je dit laten weten? Dan stuur ik je er direct een op! 


Hi @UmKa, heb je een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of Ben®️? Dan kan ik je inderdaad voorzien van een 4g unlimited vouchercode. Kun je dit laten weten? Dan stuur ik je er direct een op! 

helaas ik heb vodafone.. t mobile werkt nit in turkije dat is de reden voor vodafone 


Hi @UmKa, heb je een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of Ben®️? Dan kan ik je inderdaad voorzien van een 4g unlimited vouchercode. Kun je dit laten weten? Dan stuur ik je er direct een op! 

helaas ik heb vodafone.. t mobile werkt nit in turkije dat is de reden voor vodafone 

T-Mobile sims werken wel in Turkye, maar valt niet in de “roam like home” bundel.


Hi @UmKa, heb je een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of Ben®️? Dan kan ik je inderdaad voorzien van een 4g unlimited vouchercode. Kun je dit laten weten? Dan stuur ik je er direct een op! 

helaas ik heb vodafone.. t mobile werkt nit in turkije dat is de reden voor vodafone 

T-Mobile sims werken wel in Turkye, maar valt niet in de “roam like home” bundel.

yes dat is de reden ;)


graag want, mijn mobiel  heeft niet heel goed ontvangst thuis, ook zie ik dat men een coupon krijgt.. die hebben wij niet gekregen.. 

Wellicht dat T-Mobile bij jou thuis wel goede dekking heeft? Je zou een prepaid kaartje kunnen kopen in een T-mobile shop. Ook op een prepaid kaart kun je de unlimited mobiele data voucher, die een moderator dan kan geven, activeren.


nog steeds geen internet… ook nog geen contact gezocht met ons.. 


nog steeds geen internet… ook nog geen contact gezocht met ons.. 

Dat kan dus tot 5 werkdagen duren. Dus nog even geduld. Als je een T-Mobile prepaid sim regelt kun je snel weer online zijn via een wifi hotspot.


nog steeds geen internet… ook nog geen contact gezocht met ons.. 

Dat kan dus tot 5 werkdagen duren. Dus nog even geduld. Als je een T-Mobile prepaid sim regelt kun je snel weer online zijn via een wifi hotspot.

beetje jammer dit, dus ik moet een simkaart kopen van 10€ en een smartphone ter beschikking hebben om een hotspot te geven. ik kan moeilijk mijn eigen simkaart uit mijn telefoon halen, want dan kan ik niet gebeld worden. 


nog steeds geen internet… ook nog geen contact gezocht met ons.. 

Dat kan dus tot 5 werkdagen duren. Dus nog even geduld. Als je een T-Mobile prepaid sim regelt kun je snel weer online zijn via een wifi hotspot.

beetje jammer dit, dus ik moet een simkaart kopen van 10€ en een smartphone ter beschikking hebben om een hotspot te geven. ik kan moeilijk mijn eigen simkaart uit mijn telefoon halen, want dan kan ik niet gebeld worden. 

Natuurlijk is het allemaal niet ideaal, maar dergelijk storingen vergen helaas tijd. Als het inderdaad dit “stoorzender” probleem blijkt te zijn dan zal de boosdoener, die ook geen internet heeft, zijn knutsel werkzaamheden moeten terugdraaien.  Maar goed, die analyze zal T-mobile technische dienst verder moeten doen.

Nog even in oplossingen denken… Je kunt je eigen nummer doorschakelen naar het prepaid nummer. Je krijgt de kosten van je thuis internet abonnement achteraf gecrediteerd voor de tijd dat het niet werkte. Die kun je dus gebruiken voor het aanschaffen van de sim. De unlimited data vouchers worden kosteloos verstrekt. 


Hoi @UmKa, goed dat je dit op de kaart zet en fijn dat je al een hoop hebt geprobeerd! Ik wilde meteen voor je aan de slag om tot een oplossing te komen, alleen zie ik dat je inmiddels al contact met een collega hebt gehad en dat wij dit voor je hebben doorgezet naar de technische dienst. 

Wij gaan hier voor je achteraan, wij proberen zo snel mogelijk dé oplossing voor je te vinden! 💪

nog enig update?


Hoi @UmKa, heel graag had ik je al een update gegeven, alleen zijn wij nog heel druk op zoek naar de oorzaak en de oplossing voor je. Ik heb er goede hoop in dat wij je morgen meer kunnen vertellen. Hier gaan wij voor je achteraan, ik hoop je snel dé oplossing te kunnen presenteren!


Dag 4, geen internet en ook geen contact met ons gezocht! 

Wanneer gaat men voor een oplossing zorgen?


Hey @UmKa, ik ben direct voor je gaan kijken maar het ticket staat nog open. We hebben een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Het ticket is twee dagen geleden ingeschoten. Meestal pakken we het sneller op maar door drukte kan het wat langer duren. Ik hoop dat er snel reactie komt! 


Reageer