Sinds eerder vandaag hebben wij geen internet meer thuis.
LOS lampje op de MediaConverter knippert rood.
herstart al geprobeerd, maar maakt helaas geen verschil.
postcode gebied: 2264
Sinds eerder vandaag hebben wij geen internet meer thuis.
LOS lampje op de MediaConverter knippert rood.
herstart al geprobeerd, maar maakt helaas geen verschil.
postcode gebied: 2264
Hallo
Kan je ook eens een foto van de mediaconverter en glasvezelaansluitpunt op 1 foto toevoegen? En knippert het LOS lampje langzaam of snel?
Goedeavond
zie bijgevoegd de foto.
het los lampje knippert langzaam rood.
De gele glasvezelkabel is niet te klein opgerold? Die kabel wat losser maken waar hij te veel gebogen is kan helpen
deze is niet te klein opgerold.
hier is vanaf moment van installatie niet aan gezeten en heeft altijd zonder problemen gewerkt.
Hoi
Heel graag zorg ik ervoor dat je in de tussentijd ook online bent via je databundel. Zo te zien heb je zelf al een onbeperkte bundel, super. Is er nog iemand anders in jouw huishouden die gebaat is met extra data op een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement?
In de tussentijd gaan wij hard aan de slag om tot een permanente oplossing te komen!
ondertussen zijn we er week verder en worden we vooral van het kastje naar de muur gestuurd en lijkt er weinig voortgang te zijn met het oppakken en oplossen van ons probleem. Het is geëscaleerd naar de netbeheerder en die heeft het weer doorgezet naar de aannemer van onze regio.
maar daar lijkt weinig response van te komen.
ondertussen 15 telefoontjes verder maar nog steeds geen duidelijke update ontvangen wanneer men verwacht langs te kunnen komen of de glasvezel kabel te kunnen doormeten.
Zeker in een tijd als deze waar wordt thuisgewerkt en thuis apparaten een internet voorziening vereisen vind ik het onacceptabel dat dit zo lang moet duren om een update of planning te ontvangen van de stand van zaken noch een oplossing.
Hi
Hi
Hi
Hi
aangezien het glasvezel netwerk er pas net een aantal maanden ligt zitten er nog niet veel klanten op en is de storing daardoor niet als hoge prio behandeld.
ik hoop dat dit snel gerepareerd kan worden aangezien we volgende week alweer 3,5 week verder zijn !!!
voor alsnog geen update ontvangen vanuit T-Mobile wanneer dit opgelost kan gaan worden
Hoi
Hi
Hi
Goedemiddag,
Zojuist kom ik zelf tot de ontdekking dat het internet het weer doet! en het LOS lampje niet meer rood knippert.
Er vanuit gaande dat de graafschade hiermee opgelost is? hebben jullie hier enig update over ontvangen? Aangezien ik van T-Mobile nog geen bericht heb ontvangen dat de storing verholpen zou zijn.
Hierbij zou ik graag de vergoeding in gang willen laten zetten voor de tijd dat wij geen internet hebben gehad over de maanden November en December.
Op het Glasvezel kastje branden helemaal geen lampjes… ook
op de modem branden niet alle lampjes.
Het ene laatste lampje flikkert. Sinds vanavond ineens geen internet en tv meer. Beeld viel ineens stil tijdens het kijken van videoland. Ook de lampjes van het glasvezel kastje doen het allemaal niet, zie foto vorig bericht). Sinds dat er onderhoud is geweest veel problemen met tv kijken, internet en netflix etc. .. is er een oorzaak en een snelle oplossing?
Inmiddels zelf zover dat de modem het weer doet, alleen nog steeds geen internet op mijn tv, waardoor netflix etc niet mogelijk is. Ook het LOS lampjes brandt niet.
Hi
Hi
Hoi
Mocht dit niet het geval zijn en heeft de Eneco Toon altijd goed gewerkt op het Wifi netwerk waarmee je nu verbonden bent? Dan voeg ik graag de netwerken weer voor je samen.
Zo te zien is het netwerk van het Wifi-punt namelijk niet gesplitst en daarom ben je nu verbonden met het gezamelijke netwerk van het Wifi-punt. Echter, die van het modem is wel gesplitst. Daarom zie je nu drie Wifi verbindingen, namelijk één gezamenlijke van het Wifi-punt en twee gesplitste van het modem.
Nogmaals, mocht het gezamenlijke Wifi netwerk goed werken voor de Eneco Toon dan zorg ik er graag voor dat je modem en het Wifi-punt weer in harmonie werken als één gezamenlijk netwerk zodat je weer als vanouds super wifi hebt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.