Skip to main content

ik heb sinds eergisteren nacht geen internet meer, op het huawei kasje knippert/brandt het LOS lampje rood en de wereldbol op de modem is eveneens rood.

ik heb hierover gebeld en aangegeven dat het probleem zich hetzelfde heeft voorgedaan tijdens installatie en het toen opgelost moest worden in de wijkkast. 

de medewerker heeft aantal metingen gedaan en zag ook dat er geen verbinding was tussen wijkkast en mijn woning. Maar het enige wat hij kon doen is guideon sturen. Wat kan een monteur in mijn woning doen als er vanuit de wijkkast een probleem is?

 

ter info: ik heb exact zelfde probleem reeds eerder gelezen dus dit was knip en plakkken.

wat gaan we hier aan doen Odido

Hi ​@frenold, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk online komt. Nu zie ik dat er al een monteur aangestuurd is. Zou je mij een terugkoppeling willen geven als de monteur geweest is? Hopelijk kan hij dit voor je oplossen! 


Reageer